Fødebagen

Tenker bare å ta med litt klær til baby (2-3 body + strømpebukser, tynn ullue og hentesettet), pysj + behagelige klær til meg (tynn joggebukse, singleter og en genser), havajanas til dusjen, toalettsaker, mobil/kamera & lader + bilstol og bilstolpose.

Sambo blir der ikke hele tiden regner jeg med, vi har jo flere barn, så er ikke noe problem for ham å dra hjem og hente hvis det er mer vi trenger :)

Jeg rakk ikke å pakke, men er det noe jeg skulle hatt med/flere av, er cardigans/omslagsgensere. Hva som helst som er enkelt å ta på og av, for å kunne enkelt ta babyen til brystet eller hud mot hud!

Babyklær, klær til meg og samboeren min, toalettsaker, nettbrett+ladere, mobil+ladere, kamera+lader og minnekort, helsekort, fødebrev, ammeinnlegg, smokker og flasker til hjemreise, teppe til babyen, baby olje (sist var det nesten umulig å få bort barnebek med vann! Olje gjorde susen), lommebok og kort, nesespray (er forkjøla :p)

Babyklær, klær til meg og samboeren min, toalettsaker, nettbrett+ladere, mobil+ladere, kamera+lader og minnekort, helsekort, fødebrev, ammeinnlegg, smokker og flasker til hjemreise, teppe til babyen, baby olje (sist var det nesten umulig å få bort barnebek med vann! Olje gjorde susen), lommebok og kort, nesespray (er forkjøla :p)

Hvilken olje bruker du? Skal på apotek i morgen, greit med litt tips. Leverer du fødebrevet når du ankommer sykehuset?

Hvilken olje bruker du? Skal på apotek i morgen, greit med litt tips. Leverer du fødebrevet når du ankommer sykehuset?
Jeg har brukt Libero og natusan til nyfødt :) men de har nok noe bra på apoteket og ja. Jepp, leverer når vi ankommer føden, dersom jeg er i fødsel og får tildelt rom.

Back
Topp