Hva skal dere ha i fødebagen jenter? Jeg er så usikker på hvor mye klær jeg skal ha med til meg selv og lille jenta vår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Egentlig er det jo ikke vits før pappaen skal hente oss når vi skal hjem, men det er noe med å få det på plass også..Takk for bra svar, nå har jeg litt mer å gå utifra når tenker dere å gjøre klart basen og setet i bilen?
Det har kjæresten lovet å ta ansvar for heldigvisTakk for bra svar, nå har jeg litt mer å gå utifra når tenker dere å gjøre klart basen og setet i bilen?
Vet ikke helt... Base og stol står klart i gangen... Kanskje et par uker før termin...Takk for bra svar, nå har jeg litt mer å gå utifra når tenker dere å gjøre klart basen og setet i bilen?
Er jo kjekt det om samboeren din går ned i bilen å henter f.eks Het blir det en bag som jeg og samboeren deler på og stelleveska til lillemor sitt tøy og utstyrHar pakket med ett skift til megselv (bukse, topp, nettingtruser, normale truser, topp, ammebh osv). Også kamera, og mat skal være med, og stelleting.
Har pakket en pose med flere skift, og ting som bare skal ligge i bilen. Også sammen med babyklærna. Syntes bare det er unødvendig med en stor koffert eller bag fylt med ting jeg ikke vet om jeg trenger.
Jeg har pakket i bag prøver å ta med så lite som mulig, men må jo ha med sånn at jeg har nokPakker dere i bag eller liten koffert?
Liten trillekoffert til oss og stelleveske til babyenPakker dere i bag eller liten koffert?
Vi pakker I gamle militærbagen til samboeren. Den har både vanlig bag mulighet og bag-sekk mulighet slik at samboeren bare bærer den som en sekk på ryggen. Og da vi han ha mulighet til å hjelpe til med andre ting eller bære andre ting I tillegg.Pakker dere i bag eller liten koffert?
Pakker dere i bag eller liten koffert?