Fødebagen

Njaaa, vær ekstremt forsiktig med disse kinesiske nettbutikkene, de leverer produkter, men de kan ofte se HELT forskjellig ut, eller være i en helt annen størrelse, ellers får du heftige gebyrer.
Har handlet hos Light in the Box før, og endte opp med å betale 1000 kr i gebyrer i tillegg til at bare 1-2 produkter var brukendes, mens måtte gi bort 8 andre, liksom...
Jeg boikotter de nettbutikkene som er affilierte med Light in the Box, og Wish er en av dem! ;)

De har forresten ikke noe kundeservice eller returrett, de sier de har det, men er sjeldent/aldri de gjør noe for deg :p

De har forresten ikke noe kundeservice eller returrett, de sier de har det, men er sjeldent/aldri de gjør noe for deg :p

Jeg bestilte derrifra i dag å betalte med paypal. Paypal er en sikkerhet for å få igjen pengene sine hvis man blir robbet. Så såg ikke på kjøpet som rissiko :p

Høres ut som at jeg bare må pakke det som faller meg inn ;) hehe!
Men, pakker dere til mannen også, i samme bag? Han trenger jo litt div han også :)

Har som regel ikke tatt med noe til han :P

Han har dratt hjem på kvelden. Passet de andre barna :)

Min liste så langt :)

Meg

· Mamma bukse/joggebukse

· Amme genser

· Amme bh

· Shampo/balsam

· Sminke (mest sannsynlig så kommer jeg ikke til å bruke dette :P Men vet jo ikke om jeg skal rett hjem eller på besøk hos noen, eller om vi må bli litt lengre på sykehuset.)

· Ammeinnlegg

· Undertøy

· Varm kosejakke

· Sokker

· Slippers/tøfler

· Strikketøy+oppskrift (igjen, vet ikke hvor lenge eller om jeg kommer til å få bruk for det :P )

· Mobillader

· Mobilen

· Kamera

· PURELAN!!

· Tannbørste/krem

· Hårbørste

· Hårstrikker/spenner

·

Lillebror

· Body/ull

· Strømpis/ull

· Luer

· Votter

· Sokker/tøfler

· Teppe

· Reisetøy/dress

Tenker å pakke ned for minst 3 dager, men har planer om å dra tidlig hjem :D

Njaaa, vær ekstremt forsiktig med disse kinesiske nettbutikkene, de leverer produkter, men de kan ofte se HELT forskjellig ut, eller være i en helt annen størrelse, ellers får du heftige gebyrer.
Har handlet hos Light in the Box før, og endte opp med å betale 1000 kr i gebyrer i tillegg til at bare 1-2 produkter var brukendes, mens måtte gi bort 8 andre, liksom...
Jeg boikotter de nettbutikkene som er affilierte med Light in the Box, og Wish er en av dem! ;)
Trodde wish var nesten som ebay mtp forskjellige selgere. Har personlig handlet masse der og aldri opplevd å ikke være fornøyd. Mannen derimot fikk en gang en helt annen veske enn han hadde bestilt... Har forøvrig opplevd å få gebyrer på groupon, sendte da varen i retur uten å blunke :) ang light in the box så husker jeg nå å ha bestilt noe der for vel 5 år siden, uten at det kom i dey hele tatt...

Takk for svar:-)
Tenkte å kanskje kjøpe sånne ammetopper på lindex å ha den første tia, slik at det ikke klemmer for mye :-) prøvd de?
Brukte en slik ammetopp fra Lindex fra forrige gang. Veldig fornøyd med den, men synes de er litt små i str. Greit å ha på sykehuset syntes jeg.

Husk at dere blir sykt varme i det melkeproduksjonen kommer i gang, så ikke bare ha varme ammegensere! Er mitt tips. Holdt på å smelte bort sist.

Tror jeg kommer til å pakke to bager. En til med en gang, og en med ting for hjemreisen.
I den første:
Behagelige klær med plass til bleie og mage, ammetopper, undertøy, ammebher, purelan, ammeinnlegg, mascara, ansikskrem, shampo og balsam, intimvask, ammepute tror jeg at skal få ligge i bilen til vi har født og kommet på Barselhotellet, bæresjal, par skift med klær til babis, lue til baby. Ting til fødselen: Masse energiføde. Frukt, kjeks, sjokolade, sportsdrikk, nøtter, smoothie og hva annet jeg måtte komme på som er lur mat å fp opp energinivået med. ( blir ofte motløs i motbakke når jeg har tomme energilagre. Strikketøy, kanskje høyttaler til musikk på iphonen. Lader.

Bag nr. To. Litt flere ammeklær og undertøy, mer babytøy, yttertøy til baby

1 Gulpeklut
1 Smokk
1 Klorevotter i ull
1 Lillelam heldress i ull
2 Ullstrømpebukser
2 Ullbody i str 50 & 1 i str 56
2 Ullbukser str 50 & 1 i str 56
2 Par sokker
2 Luer, 1 tynne & 1 litt tykkere

Back
Topp