Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Førstemann kom 12 dager før tiden. Og er redd neste kommer før tiden den og, så jeg pakker vel ferdig når redebyggingsmoduset slår inn. Hadde aldri turt å vente til bare 14 dg før
Jeg har termin 25. januar, og som den styrete kontrollfriken jeg er, tenker jeg å ha bagen klar hvertfall før jul. Sannsynligvis pakker jeg litt og litt utover høsten, så den kommer til å stå klar før det og Ser liksom ikke noen grunn til å vente med det.. Terminen er jo bare veiledende, og plutselig får Lillemor det travelt med å komme ut til oss. Må jo gjøres før eller siden uansett. Hvertfall hvis man vil ha kontrollen selv.. Dessuten synes jeg det er litt koselig å skulle pakke den
Tenker jeg pakker i løpet av desember engang jeg. Liker å ha kontroll i god tid. Å en vet jo aldri hva som skjer. I tillegg har vi 50 min kjøring til sykehuset, så det er ikke bare-bare for pappaen å dra hjem å hente småting heller.