Fødebagen

Loca79

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Sommerfuglene 2017
Tidlig enda, men når tenker dere den skal stå klar?:)

Hmm. Jeg tenker jeg pakker den før jul :D

Har allerede lagt litt oppi den. Ryddet i kottet for å se hva jeg hadde av utstyr etter første, og da la jeg like godt i noen ammeinnlegg, et par tåteflasker og brystpumpa(bare for sikkerhetskyld). Har ikke lagt i klær enda.

Rett etter nyttår.
Har ikke termin før den 18. :)

Heh.. Samma so coco her! :p termin i slutten av januar, men tippa frøken ikkje kjem før i februar..:-P so her blir da nok ikkje pakka fødebag før uti januar..:-)

Pakker den i uke 35 tenker jeg. Har i begge de tidligere svangerskap modnet veldig tidlig og fødte 3 og 2 uker før termin

Har den klar før jul. Storesøster kom 7 uker før, så den bagen skal stå klar i god tid! Har ikke term før 24. Jan.
Jeg endte opp med mye rart av utstyr på sykehuset sist, både til meg selv og babyen, så denne gangen skal pappan holdes langt unna! Dessuten vil jeg bestemme hva lillebror skal ha på seg når vi reiser hjem denne gangen:)

Termin januar 2015

har putta noen ting til snuppa oppi ene bagen allerede, men når min egen pakkes... aner ikke. Sist pakka jeg den rett før vi dro inn på ahus

Har ikke tenkt så mye på det, men tipper det blir ved 37 uker. Sist gang hadde jeg ikke pakket den klar før vannet plutselig gikk på natta. Ikke noe særlig å pakke bag med vannavgang og rier.

Har ikke termin før 19. Januar, å går sikkert over teemin. Men tror nokk jeg kommer til å ha den så å si klar før jul:)

Termin 16.1, så tenker rundt 2.januar er passe.

Kommer nok til å ha det meste klart før jul, selv om jeg ikke har termin før 24.01. Litt kontrollfrik, er alltid ute i god tid med ALT, og siden vi bor to timer fra sykehuset er det ikke bare-bare for mannen å stikke hjem og hente ting om noe blir glemt :D

Back
Topp