Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har allerede lagt litt oppi den. Ryddet i kottet for å se hva jeg hadde av utstyr etter første, og da la jeg like godt i noen ammeinnlegg, et par tåteflasker og brystpumpa(bare for sikkerhetskyld). Har ikke lagt i klær enda.
Heh.. Samma so coco her! termin i slutten av januar, men tippa frøken ikkje kjem før i februar.. so her blir da nok ikkje pakka fødebag før uti januar..
Har den klar før jul. Storesøster kom 7 uker før, så den bagen skal stå klar i god tid! Har ikke term før 24. Jan.
Jeg endte opp med mye rart av utstyr på sykehuset sist, både til meg selv og babyen, så denne gangen skal pappan holdes langt unna! Dessuten vil jeg bestemme hva lillebror skal ha på seg når vi reiser hjem denne gangen
Har ikke tenkt så mye på det, men tipper det blir ved 37 uker. Sist gang hadde jeg ikke pakket den klar før vannet plutselig gikk på natta. Ikke noe særlig å pakke bag med vannavgang og rier.
Kommer nok til å ha det meste klart før jul, selv om jeg ikke har termin før 24.01. Litt kontrollfrik, er alltid ute i god tid med ALT, og siden vi bor to timer fra sykehuset er det ikke bare-bare for mannen å stikke hjem og hente ting om noe blir glemt