Fødebagen

Onenote heter den.. :) den er genial.. Mannen og jeg har sånn at vi kan skrive handlelister osv også. Og dele om vi vil

Pakker nok en liten trillekoffert tenker jeg. Mer oversikt i den enn en bag ;-) kan slenge inn oversikten over innholdet i morgen.. :-)

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Onenote heter den.. :) den er genial.. Mannen og jeg har sånn at vi kan skrive handlelister osv også. Og dele om vi vil

Heiter den noko meir? Var så mange som heitte det. Kan du evt ta bilde av framsida på den?

1388961740693.jpg
Den øverste.. Anbefaler å laste ned skydrive itilegg. Kan også brukes på Ipad, pc osv

Jeg tenker på deg bagen daglig, men veit liksom ikke hva jeg vil trenge :/ og synes det er vanskelig å planlegge når jeg ikke vet hvordan ting vil bli :/

Jeg har skrevet lister, men ikke pakket! Mannen har begynt å bli litt stressa:) han mener den må pakkes NO!! Hehe.. Så idag får jeg kjøpe div som jeg mangler og pakke ila dagen/uken!

Jeg hadde en sånn mellomstor "treningsbag" sist men den var langtfra full. Tenkte jeg skulle pakke i en sekk denne gangen. Det er eventuelt morgenkåpe som tar plass. Ellers prøver jeg å ta med det aller mest nødvendige.

Oohh, glemte en ting. Jeg tømte schampoo og balsam i små egne flasker, så slipper man at toalettmappen blir stappfull av store flasker :P gjorde det samme med ansiktsrens/fuktighetskrem osv. Så det ser faktisk ut som om jeg ikke har pakket så mye :P
Det er veldig lurt :)

Ow yes.. Bedre å spise det enn ingen ting når man blir sulten midt på natta..

Med toffeesmak?! :D den er knallgod! Jeg tar også med Shake fra Herbalife, men jordbær og vaniljesmak, lett å få i seg, og inneholder alt man trenger :)

Med toffeesmak?! :D den er knallgod! Jeg tar også med Shake fra Herbalife, men jordbær og vaniljesmak, lett å få i seg, og inneholder alt man trenger :)
Jepp :) var ekstremt sultene de 2 første ukene etter fødsel sist.

Back
Topp