Fødebagen

mamma2be89

Betatt av forumet
Hva pakker dere i? Føler det ble så mye jeg skulle ha med meg, har prøvd å pakke i en liten bag, men tror jeg må ta en stor/vanlig bag. Men er dette for mye? Jeg har nokk pakket med meg alt for mye i forhold til hva jeg trenger :-P

Termin 2 Februar 2014 ♥♡♥

Jeg aner ikke jeg altså, har pakket toalettsaker først og fremst (tannkrem, tannbørste osv), kjøpte lypsyl og nesespray som også ligger der nå. Håndkrem, myyyyykt Kleenex-toalettpapir. Hårføner. Lett morgenkåpe (til å gå fra rommet og evt inn på do om natta.
En pakke med bind (sånne fra apoteket), en ammeBH, kanskje to? Ammeinnlegg i ull, og noen 'vanlige'..
Har også kjøpt hipstere i størrelse large, superbehagelige uten kanter osv (disse dyre fra cubus, ikke Pierre Robert, men noe lignende til ca 130 kr per truse). Kjenner ikke at jeg bruker dem engang :P
Salve til brystvortene, kosedress (nyinnkjøpt i også ekstra stor størrelse). Tøfler av noe slag (vet ikke om det blir Crocs eller noe lignende)...
Og ja, kameraet er allerede pakket, ladere osv.
Til babyen har jeg pakket to bodier (aner ikke hvor mange som trengs jeg?), i ull, og strømpebukser, et par tykke sokker. 1 dress å dra hjem i. Alt i størrelse 50 :)
Har sikkert pakket altfor mye, men pakker heller én ting for mye jeg altså :P

Jeg har pakket nesten det samme, men har også pakket nattdrakt til meg selv, babyteppe, klær i str. 56 i tilfelle hun er stor. Har en egen bag til samboer. Vi har lang reis til sykehuset så vil prøve å sleppe å reise frem og tilbake for mange ganger :-P jeg får se gjennom en gang til og se hva jeg ender opp med :-)

Jeg bruker en vanlig bag, en som jeg før har brukt til trening osv :)

Jeg har pakket:
5 store truser
en pakke nattbind
to joggebukser
3 ammetopper
2 ammebh
ammeinnlegg (Både flergangs i ull og engangs.)
5 sokker (svetter mye på føttene)
crocks
amme-skjold
hjemmestrikket hentesett til babyen
body og bukse til babyen
Hjemmestrikket kjørepose til babyen
Kamera + ekstra minnekort og lader.
Ren t-skjorte til pappaen

Nå tror jeg ikke det er mer. Bilstolen står klar i gangen. Regner med å feste den i bilen i neste uke.

Oohh, glemte en ting. Jeg tømte schampoo og balsam i små egne flasker, så slipper man at toalettmappen blir stappfull av store flasker :P gjorde det samme med ansiktsrens/fuktighetskrem osv. Så det ser faktisk ut som om jeg ikke har pakket så mye :P

Man kan kjøpe sånne små flasker på clas Ohlson, eller noe lignende. Har også pakket det. (Glemte det i oppsummeringen..)

Det var smart :) hvor får du tak i sånne små flasker? :)

Jeg kjøpte et veldig greit reisesett(3 tomme plastikkflasker og 2 små beholdere til kremer osv) på bodyshop, ellers har de sikkert på slike altmulig butikker som Åhlens osv :)

Jeg pakker også i en ganske stor bag (større en treningsbag).

Jeg pakker i 3 bager. En som skal med inn på sykehuset. De to andre hentet mannen i bilen når vi/babyen trenger de på barselhotellet . Mannen tar med seg en liten sekk inn på sykehus og har resten sammen med meg i den store bagen som hentes i bilen. Babyen har den 3 bagen.

Det var smart :-) det kan jeg gjøre ;-) så blir det ikke en kjempe stor bag under fødselen :-P

Jeg har masse sånn småflasker med sjampo og balsam ol. som jeg har tatt med fra hoteller jeg har overnattet på. De blir for sjeldent brukt, men skal jammen få plass i sykehusbagen. :)

Jeg har pakket:
5 store truser
en pakke nattbind
to joggebukser
3 ammetopper
2 ammebh
ammeinnlegg (Både flergangs i ull og engangs.)
5 sokker (svetter mye på føttene)
crocks
amme-skjold
hjemmestrikket hentesett til babyen
body og bukse til babyen
Hjemmestrikket kjørepose til babyen
Kamera + ekstra minnekort og lader.
Ren t-skjorte til pappaen

Nå tror jeg ikke det er mer. Bilstolen står klar i gangen. Regner med å feste den i bilen i neste uke.
Samme jeg har pakka det ;-)

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★

Jeg har pakket amme-bh, truser og sokker, komfy joggebukse, singleter og pysj-overdel av klær.

Så har jeg pakket crocs, ullinnlegg, vaselin, nesespray, mascara og tørrshampo. Resten av toalettsakene ligger i toalettvesken og tas med når vi skal dra. Orker ikke kjøpe dobbelt.

Har skrevet lader, kamera osv på en liste som vi tar med før vi drar.

Vet ikke hva mer jeg skal pakke enda, men fikk beskjed om å pakke siden vesla har festet seg.

gurimalla, nå må jeg også begynne å tenke på å pakke den baggen snart...i allefall skrive ned hva som skal med i den :D

Back
Topp