Noen som vil komme med noen supre tips til ting å ha i fødebag'en? Evt dele en liste!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har begynt å pakke enda? Her har jeg begynt å tenke på det, skrive liste, handlet inn diverse i reisestørrelse og begynt å vaske klær med parfymefritt vaskemiddel (så klær til meg kan pakkes ned ). Kjenner jeg får mer og mer behov for å få ting på stell nå, men vet ikke om det er altfor tidlig
Noen som har begynt å pakke enda? Her har jeg begynt å tenke på det, skrive liste, handlet inn diverse i reisestørrelse og begynt å vaske klær med parfymefritt vaskemiddel (så klær til meg kan pakkes ned ). Kjenner jeg får mer og mer behov for å få ting på stell nå, men vet ikke om det er altfor tidlig
Ikke for tidlig
Jeg troppet opp på føden med styrtfødsel i uke 34 sist. Hadde kun med mobil, bankkort og disse fødselspapirene. Ingenting var pakket og klart
Jeg tenker heller ikke at det er for tidlig. I morgen er jeg like langt på vei som da førstemann kom til verden i uke 32!
Ææh, nå ble jeg mer stressa! På en god måte da, jeg bare får litt sjokk hver gang jeg husker hvor langt vi er kommet. Tror jeg skal få starta pakkingen ganske raskt jeg Bedre å ha det rimelig klart dersom noe skulle skje og samboer må overta resten av pakkingen. Jeg har skrevet en liste, så jeg kommer til å krysse ut hva som er klart, så ser samboer hva som evt må legges tilTenker at ting kan jo skje (også sykehusinnleggelse på kort varsel, om ikke nødvendigvis fødsel med en gang) så nei ikke for tidlig jeg kan ikke tenke meg en situasjon der mannen må pakke bag med div mens jeg er på sykehus, han hadde blitt helt fra seg (og han stresser allerede med ting som ikke er klart enda, mens jeg er liiiitt vel avslappet - skru opp babysenga kan vel gjøres når vi kommer hjem fra sykehuset hvis det skjer før vi tenker?)
vi er nettopp ferdig med ferie så nå er bag'en jeg skal bruke ledig, tenker pakke de tingene jeg uansett ikke trenger i forkant, ganske raskt (må bare skaffe meg litt kontroll på sortering og klesvask )
Ææh, nå ble jeg mer stressa! På en god måte da, jeg bare får litt sjokk hver gang jeg husker hvor langt vi er kommet. Tror jeg skal få starta pakkingen ganske raskt jeg Bedre å ha det rimelig klart dersom noe skulle skje og samboer må overta resten av pakkingen. Jeg har skrevet en liste, så jeg kommer til å krysse ut hva som er klart, så ser samboer hva som evt må legges til
Haha! Det som hindrer meg fra å komme skikkelig i gang nå er at jeg føler det er for tidlig å vaske babyklærne, at de vil støve ned osv. Har ikke kommode klart til å legge babytøyet i enda. Og føles ikke særlig miljøvennlig å vaske alene de to-tre settene med babytøy som skal pakkes ned. Og kanskje er jeg hysterisk og ja, hvem vet. Føler meg ganske teit som har grubla på dette stooore problemet i sikkert to timer nåhvis det er noen trøst; jeg skapte nettopp en forsinkelse for meg selv, plutselig fikk jeg SÅÅ stort behov for en ny bag (!? Av alle ting...), at jeg bestilte en weekendbag på zalando - nå må jeg vente noen dager med å pakke siden jeg skal bruke den nye..
Huff, så kjedelig at det ble sånn sist! Forstår at du også vil begynne etterhvert da Jeg stresser med at dagene går så ufattelig fort nå på sommeren, vi har tenkt oss på en liten ferietur etterhvert og VIPPS, så er plutselig august herJeg kommer til å begynne å pakke den snart! Forrige gang hadde jeg altfor god tid da alle rundt meg sa at førstegangsfødende somregel fikk etter termin, men frøkna kom 3 uker før! Jeg hadde så smått begynt å pakke den, men måtte pakke siste rest før vi kjørte inn til sykehuset - og glemte både deodorant, ammeinnlegg, pc/nettbrett og snacks Pga corona kunne ikke far komme med det i ettertid da han ble kastet ut 2 timer etter fødsel..
Skal begynne snart selv Sist så ble det stresspakking etter at vannet hadde gått
Jeg syns ikke det er for tidlig! Jeg har begynt så smått å legge frem ting som jeg har kjøpt, ammenattkjole, ammebher, store truser, kjølebind, osv. Mamma holder på med hentesettet, så det er bare å vente på det og gjøre ferdig klesvasken. Pakker nok neste uke Da er jeg jo 34 uker, så da er det på tide tenker jegÆæh, nå ble jeg mer stressa! På en god måte da, jeg bare får litt sjokk hver gang jeg husker hvor langt vi er kommet. Tror jeg skal få starta pakkingen ganske raskt jeg Bedre å ha det rimelig klart dersom noe skulle skje og samboer må overta resten av pakkingen. Jeg har skrevet en liste, så jeg kommer til å krysse ut hva som er klart, så ser samboer hva som evt må legges til
Kan jeg få spørre hvor du har kjøpt kjølebind?Jeg syns ikke det er for tidlig! Jeg har begynt så smått å legge frem ting som jeg har kjøpt, ammenattkjole, ammebher, store truser, kjølebind, osv. Mamma holder på med hentesettet, så det er bare å vente på det og gjøre ferdig klesvasken. Pakker nok neste uke Da er jeg jo 34 uker, så da er det på tide tenker jeg