Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

)

babybag er pakket allerede her:
på sykehuset- 3bodies, 2 pyjamas, 2par sokker, 1lue, 1teppe, 1par bomull vott, kanin koseklut, 2smokker.
hvis det finnes klær på sykehuset som kan brukes- helt ok for meg
på vei hjem - 1kosedress, 1ull body med lang arm +1ull tights -hvis kaldt, 1lue, 1body bomull.
bestemte å ta 3 klutter (ikea) og pakke av libero 1touch, 1pakke av våtservietter (hvis sykehuset er tomt for dette..)
ekstra til meg i tillegg til det jentene har skrevet i forumen her :
Manuell brystpumpe- tror det er for tidlig men tok flere poser med amme te.. for 3dager..
tar også vitaminer for ammende..
intimgel- ennå tenker om jeg må ta - fant på internet om at vi har nok Ph nivå for å ikke bruke sånn i det hele tatt.. ikke enig
tenkte å ta et pratt på sykehuset mitt i Krsand i uke 36 om hva de har og hva anbefalles å ha
første barn, så en pose med en stor håndklar og vanntett stelematte fra ikea under - for å beskytte sete i bilen på vei til sykehuset.. tror hjelper når vannet blir på vei ?![]()
Fødebagen ja...hmmm. Hva skal man pakke med seg tro? Sist pakket jeg med alt mulig rart, men endte opp med å bruke lite av det. Prøver å huske hva jeg syntes var kjekt å ha.
- Et par-tre skift til meg selv med behagelige klær
- Et par truser (jeg brukte kun nettingtrusene på barsel sist, men greit å ha med et par vanlige også)
- Amme-bh og ammetopper
- Ammeinnlegg
- Tøfler,slippers eller andre lettvinte innesko
- Morgenkåpe
- Hårstrikk og lypsyl
- Toalettsaker
- Hårføner til å tørke seg nedentil om nødvendig
- Mobillader
- Noe godt å spise/drikke. Husk salami!
- Klær til baby når vi skal reise hjem (på barsel brukte vi bare det som fantes der, men det
Purelan-salve. Du får vel på barsel men bare en klatt i en boks, jeg syns det er noe som er greit å ha med selv
ellers så har jeg lest at MAM kompresser for brystvortene anbefales av veldig mange, og i følge ei venninne som jobber på barsel så er det veldig mange som har det med og at det funker som bare det på såre brystvorter. Jeg har kjøpt 2 pakker i tillegg til purelan.