Har dere begynt å tenke på fødebagen? Jeg tanker å begynne pakking snart, siden det er en liten risiko for tidlig fødsel. Og fordi jeg ikke stoler på at mannen finner frem det jeg trenger 
Er 2,5 år siden sist så trenger litt input til hva som må med. Risikerer også å bli en stund på sykehuset om babyene kommer tidlig...
Så langt har jeg tenkt:
Toalettsaker (shampo, tannkost, tannkrem, hårbørste, medisin)
Lypsyl og fuktighetskrem
Hårstrikk
Mobillader
Bukser, 2-3 stk
Truser
Ammebher
Ammesingleter
Ammeinnlegg
Jakke/cardigan (lettere ved amming enn genser)
Skrivesaker
Sokker
Slipperser
Tepper og klær/hentesett til babyene
Ev bæresjal
Drikkeflaske
Får man de nettingtrusene på barsel nå, eller må man ha med selv?
Hva mangler? Noe snacks kanskje? Gidder ikke drasse på for mye heller, rekner med en kan få levert forsyninger om nødvendig.

Er 2,5 år siden sist så trenger litt input til hva som må med. Risikerer også å bli en stund på sykehuset om babyene kommer tidlig...
Så langt har jeg tenkt:
Toalettsaker (shampo, tannkost, tannkrem, hårbørste, medisin)
Lypsyl og fuktighetskrem
Hårstrikk
Mobillader
Bukser, 2-3 stk
Truser
Ammebher
Ammesingleter
Ammeinnlegg
Jakke/cardigan (lettere ved amming enn genser)
Skrivesaker
Sokker
Slipperser
Tepper og klær/hentesett til babyene
Ev bæresjal
Drikkeflaske
Får man de nettingtrusene på barsel nå, eller må man ha med selv?
Hva mangler? Noe snacks kanskje? Gidder ikke drasse på for mye heller, rekner med en kan få levert forsyninger om nødvendig.

Så veldig mye hentet mannen min hjemme i dagene etter fødsel. F.eks brukte vi lammeskinnene våre på sykehuset og, siden premature har ekstra vanskeligheter med å regulere varmen, men hadde ikke de i fødebaggen.. Nå er det jo litt andre regler for å gå inn/ut av sykehuset, i hvert fall foreløpig. Kan jo håpe de åpner mer og mer nå utover.