Fødebag

Ensiste

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Hva skal dere bruke som fødebag? Usikker på hva jeg skal pakke i og det begynner vel å bli på tide å gjøre det

Last edited:
Pakker bare i en vanlig bag. Pakker ikke bagen før jeg går ut i permisjon. Er ikke så mye som skal være med :)

Jeg bruker også bare en vanlig bag :-) har allerede begynt å pakke, uke 32, men eneklte ting kan vi jo ikke pakke før fødesagen har kommert :-P

Pakket også i bag, men ikke før litt senere. Joggebukse Etc bruker jeg jo, så egentlig bare ting til baby jeg kan begynne å pakke allerede. Fint å ha noe å gjøre når permisjonen starter også!:) har ikke Moe tro på at han kommer før termin. Hadde jo vært for godt til å være sant om han kom så han har rett på barnehageplass!! Så det tørr jeg inne håpe på en gang!:p

Jeg fødte i uke 26 sist svangerskap, så jeg vil gjerne gjøre det før jeg går ut i permisjon. Er helt overrasket over meg selv, at jeg ikke har gjort det allerede.

Jeg har gått hjemme hele svangerskapet, og har ei lita på 1 år som ikke begynner i bhg før i januar, så noe å finne på er det alltids!

Er 33 uker imorgen, og tenker det er på tide å pakke snart. Spesielt etter et par ganger med kraftig kynnere, hvor man blir litt redd om det er starten på noe kanskje. Da er det godt det som er gjort, så håper å få pakket det til neste søndag iallefall. Har masse jeg kan finne på når jeg skal i permisjon. Håper å få bakt boller som skal fryses, så var det og et lite strikkeprosjekt som jeg håper å bli ferdig med før hun lille melder sin ankomst. Tror ikke det er problem med å finne på ting å gjøre her iallefall :D

Tror jeg skal ha en liten trillekoffert som passer i skapet/bordet på barsel.
Der får jeg plass til klær til både meg og lille :)

Planen er å bruke en liten trillekoffert, hvis jeg får plass til alt oppi den :p

Jeg har kjøpt en bag på europris og den var så grei og stor plass i så blir enten den eller en sånn liten trille koffert jeg har :-) Har ikke pakket ennå men må vel kanskje begynne snart :-)

Ikke tenkt så langt ennå, før jeg kom over denne tråden :-p burde vel planlegge litt ihvertfall.

Pakker i en vanlig bag tenker jeg. Sist gang hadde jeg en stor bag og en liten, men da hadde jeg jo med noe klær og saker til mannen også, det trenger vi ikke denne gang da vi tenker han ikke skal være på sykehuset med oss hele tiden. Dessuten bor vi 10 min kjøring fra sykehuset så hvis det er noe jeg trenger er ikke veien lang :)

Pakket også i bag, men ikke før litt senere. Joggebukse Etc bruker jeg jo, så egentlig bare ting til baby jeg kan begynne å pakke allerede. Fint å ha noe å gjøre når permisjonen starter også!:) har ikke Moe tro på at han kommer før termin. Hadde jo vært for godt til å være sant om han kom så han har rett på barnehageplass!! Så det tørr jeg inne håpe på en gang!:p
Haha, signerer hele denne!

Pakker i mannen sin lille reisebag (en mindre "treningsbag") + stelleveska for å skille mellom ting til meg og ting til babyen :) I forhold til pakkelista jeg har skrevet, vil jeg tro dette holder ;)
Begynner å pakke om en måneds tid

Hvor mye tøy tar dere med til baby egentlig? Man vet vel ikke på forhånd hvilken størrelse baby kommer til å bruke?

Hvor mye tøy tar dere med til baby egentlig? Man vet vel ikke på forhånd hvilken størrelse baby kommer til å bruke?

Vi hadde med to skift i 50 og 2 skift i 56. De har også klær til babyrne på sykehuset, vi brukte de den første dagen men så ville vi ha på eget og da brukte vi 50, det var romslig på ho :)

Pakker nok i mellomstor trillekoffert til meg og mannen og stelleveska til frøkna vår :)
Vi kommer nok til å pakke all for mye, se ut som vi skal flytte inn :p Og jeg som håper å reise hjem etter de obligatoriske 8 timene.
Skal ha med bbhugme puta mi, hørt de ikke har dem på sykehuset, tanke på at fødsel kan dra ut i mange timer er puta et must!
Kommer til å pakke 2 tepper og 3-5 antrekk da jeg nekter å bruke sykehustøy på henne

Back
Topp