Fødebag

lillemor2012

Elsker forumet
Flere som ikke har pakket den? Ser de er startet på september å pakke,selv føler jeg jeg har allverdens tid:-p
Ikke mye som skal med heller,mannen tar med etterhvert for det er ingen plass å gjøre av bagasjen likevel utenom nattbordet eller gulvet

Jeg stresset ikke med å pakke den. Pakket den forrige helg da jeg gikk med rier. Men riene dabbet av så bagen har bare blitt stående. Men ser ikke hvorfor det er grunn til å stresse med den.

11 dager til termin, å har ikke begynt på den engang. Med nr 2 pakket jeg den etter vannet gikk. Tenkte å skrive en liste iløpet av helgen, da er det bare å slenge ned i kofferten når ting er startet :-D

Stresset ikke jeg heller. Ble ferdigpakket forrige helg, har 5 dager til termin i dag :)
Har forståelse at ting bør være ferdig i god tid i tilfelle noe skulle skje. Jeg har i hvertfall ikke stresset med det i flere uker før.

Holder egentlig til i august. Men har fått beskjed at det blir juli baby på meg, siden de vil sette igang i juli. Skal inn neste fredag, og da blir det muligens igangsetting pga liten baby. Jeg sliter skikkelig med å pakke. Altså ikke bokstavlig talt. Men føler jeg har god tid enda. Dette er vår tredje, så muligens derfor jeg tror jeg har god tid. Men tenker alltid at jeg skal pakke den "imorgen" Hehehe.

Jeg har halvveis pakka, 5 dager på overtid.

Jeg tror aldri den blir ferdig heller. Jeg gidder ikke.

Eg tenkte eg skulle pakke i helgen. Er uke 38 i dag. Pakker så tidlig fordi eg fikk en uke før sist, å eg synes det var helt forferdelig å prøve å pakke den baggen etter at riene var begynt. Noe som ble situasjonen sist.... tror ikke eg fikk med meg noe nyttig annet enn kameraet...

Pakket ferdig i uke 33. Vet ikke hvorfor. Men da var stort sett alt annet klart utenom den. Men da hadde jeg kun pakket til baby og lagt eg toalettmappe med en gangs ting og små sjampo flasker etc jeg tok med fra hoteller i fjor sommer :) jeg vet at hvis mannen plutselig skulle befinne seg i situasjonen der han måtte pakke hadde jeg funnet klær str 74 i kjoler og sokker og gjerne babydynen, samt stringtruser og post pregnant t skjorter og bukser......dette er min nr to så jeg vet av erfaring at når det gjelder han er det greit og ligge i forkant, jeg er ubrukelig i det smertene starter :)

Har et par uker til termin og har kjøpt inn litt til bagen+vaska hentesettet, satser på å få pakket noe neste uke...

Nei, pakket i kjempegod tid:p for gøy og kos. Men har fremdeles en ikeapose i gangen som ikke er helt ferdig. Satser på at alt vi trenger havner i den når vi skal reise. Hadde nok klart meg helt fint med å bare pakke litt babyklær og toalettsaker. Men hadde mer glede av å pakke denne gangen i forhold til med førstemann:)

Begynt å pakke litt. Men har enda 9 dager igjen så har god tid. Med første pakket jeg med rier, og det håper jeg å slippe denne gangen. Så må vel begynne å gjøre sen ferdig en dag.

Ikke pakket noe ennå (3 uker til termin), men har en slags liste og har kjøpt inn nøtter, kjeks etc. Skal vaske babyklærne til uken, så regner med den blir pakket da:)

Den er halvpakket. 3 uker til termin. Med nr 1 sto bagen klar fra uke 32 eller noe :p har litt for mye ro i meg denne ganga. Tror ikke at jeg skjønner at jeg skal føde snart :p

Har termin idag og pakket det viktigste av siste tinga... Som tøy til baby osv idag :rolleyes:
Begynte på bagen for en stund siden men kun hevet litt og litt i.. Har feks kjøpt inn kjeks og diverse snacks men endt med å spise og måtte kjøpe nytt noen ganger nå hahah uff... :p

Pakket litt å litt, en uke til termin og begynner å bli ganske ferdig. Ordnet til meg selv å baby. Mannen får ordne selv om han vil ha med noe.

Viktigste er toalettsaker,og mat!!! :-p usikker på om jeg dkal kjøpe salami,eller fårepølse med meg.Vet ikke om jeg orker stinke salami:-p Den dagen ungen skal ut skal jeg ha:D

Hvilken mat skal dere ha med?:)

Back
Topp