Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg brukte nattbind, men på sykehuset pakket jeg ikke noen bindHvor store er de store bindene alle snakker om egentlig? Ser for meg at vi blør veldig masse etterpå, men greier ikke å se for meg hvor store bind som trengs ;-)
Hvor store er de store bindene alle snakker om egentlig? Ser for meg at vi blør veldig masse etterpå, men greier ikke å se for meg hvor store bind som trengs ;-)
Nesten like store som de som er på gamlehjem har,d går fra bikinilinja til over rompa.Hvor store er de store bindene alle snakker om egentlig? Ser for meg at vi blør veldig masse etterpå, men greier ikke å se for meg hvor store bind som trengs ;-)
D er sikkert lurt ja..har du fått time til ks nå?Har begynt nå etter jeg kom hjem fra sykehuset å pakke litt og litt. Ikke mye jeg orker å gjøre ennå, men er ihvertfall ferdig med toalettsaker hehe. Ikke søren meg om mannen skal stå for pakkingen en gang til, blir jo helt katastrofe hihi. Har funnet frem baggen da, så det er jo bare å samle sammen litt og litt.
Ikke teit med trillekoffertKan jeg pakke i en liten trillekoffert eller er det helt teit?
Føler jeg har glemt noe når jeg nå har skrevet liste, andre ting jeg trenger?
Truser
Nettingtruser
Bind
Ammebh
Ammeinnlegg
Toalettpapir
Purelan salve
Paracet
Deodorant
Linser, linseveske
Tannbørste
Ammesinglet
Singler
Cardigan
Joggebukse
Tights
Morgenkåpe og tøfler
BABY:
4 stk bodyer
2 stk bukser
1 stk strømpebukse
Sokker
Pysjamas
Lue
Strikket jakke
Teppe
FAR:
Deodorant
T-skjorte
Genser
Joggebukse
Tannkost
Kamera, mobillader
Helsekort
Ikke teit med trillekoffert. Men hvorfor har du med dopapir og paracet? Det får du vel på sykehuset.. Du får også bind Evt
![]()
Når jeg fikk storebror hadde de hånddusj ved siden av doen, veldig praktiskMange sykehus som har sånn stivt og billig dopapir, ikke spesielt godt om man er sår nedentil.
Og de har jo også gjerne sånne veldig tykke bind, så når man kan trappe ned fra bleiene så er det jo gjerne litt mer behagelig med f.eks. dagens moderne nattbind e.l. som har god sugeevne uten å være flere centimeter tykke.![]()
Ikke teit med trillekoffert. Men hvorfor har du med dopapir og paracet? Det får du vel på sykehuset.. Du får også bind Evt
![]()
Ja, det er jo greitDopapir tenkte jeg fordi mange sier det på sykehuset er så hardt, paracet trenger jeg sikkert ikke men bind tenker jeg er greit å ha med så jeg får bestemme type selv
Når jeg fikk storebror hadde de hånddusj ved siden av doen, veldig praktisk. De hadde også alle typer bind, men vet ikke om det er sånn nå da
. Hvis man skal på omvisning kan man jo høre Evt
. Men det er jo bare å ta med seg om man ønsker
![]()
Blir spennende å se daJeg har ikke sett barselavdelingen her enda, men jeg har jo vært innlagt på gyn flere ganger og hadde aborten min der, og der var det hvert fall ingen hånddusj, dårlig dopapir og tykke bind.![]()
Blir spennende å se da. Skal du på omvisning på føden?
![]()
Ja, veldig greit å få et inntrykkJa, skal det.Så kan sjekke litt da.
![]()