Prinsemamma23
Betatt av forumet
Ja, jeg vet det er mange tråder om dette tema. Men jeg lurer på hva dere pakker til babyen til sykehuset? Hvor mye klær osv..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er sånn ca det vi har hatt med tidligere og tar med det samme den gangen herTar med noen bodyer, strømpebukser, varme sokker og et pledd til babyenog det vi skal reise hjem i
![]()
Med mellomste synast vi det var så bale med sjukehuset sine klær, og ville ha på ho eigne. Så vi gjekk fort på ein smell med for lite bodya. Så denne gangen skal eg ta med litt av eigne. Dersom det blir ks, har eg lest at det er viktig med ullue. Ellers tar eg vel berre med det vi treng til heimreisa. Har lang vei, så satsa på å ta med det vi treng, evt. berre lar det ligge i bilen min.
Det stod iallefall på infosida til sjukehuset, men bomullslue e sikkert og bra. Må forøvrig le litt av meg sjølv som har lurt litt på kvifor så mange bruka lue etter fødsel, når mine ikkje har gjort det. Men ser jo no at det er forskjell på å bli fødd før tia (slite med kroppstemperatur) og vere 2,5 kg, og det å bli fødd 10 dagar etter og vere 4,5 kgJeg hadde ks sist, men snuppa brukte ikke ulllue. Kun en tynn bomullslue hele uken vi var der. Men kan hende det er noe nytt? Ellers er det jo uansett godt med en tynn ullue da![]()
Ser det er mange som skal ha med morgenkåpe, er dette noe dere bruker hjemme å, eller er det noe man tar med og hvorfor hvis man ikke bruker det hjemme? Skjønner ikke den, sikkert dum men jeg får ikke svar hvis jeg ikke stiller dumme spørsmål å![]()
Spurte venninnen som anbefalte det, og fikk som svar at det hadde med at den var deilig og vid (brukte ikke hjemme før fødsel, men brukte en tid etter) - tenker jeg tar med. Hvis jeg ikke ser noe nytte i det der og da sender jeg den heller hjem med mannen ^-^Ser det er mange som skal ha med morgenkåpe, er dette noe dere bruker hjemme å, eller er det noe man tar med og hvorfor hvis man ikke bruker det hjemme? Skjønner ikke den, sikkert dum men jeg får ikke svar hvis jeg ikke stiller dumme spørsmål å![]()
Er veldig greit å slenge på seg om man skal tusle en tur i korridoren eller til undersøkelser med bebisen. Da kan du bare ha den over nattkjole/kjortel/pysjen. Jeg bruker det noen ganger hjemme, men den ble kjøpt i forbindelse med forrige fødsel og jeg satte pris på den.Ser det er mange som skal ha med morgenkåpe, er dette noe dere bruker hjemme å, eller er det noe man tar med og hvorfor hvis man ikke bruker det hjemme? Skjønner ikke den, sikkert dum men jeg får ikke svar hvis jeg ikke stiller dumme spørsmål å![]()
Ingen spm. er dummeSer det er mange som skal ha med morgenkåpe, er dette noe dere bruker hjemme å, eller er det noe man tar med og hvorfor hvis man ikke bruker det hjemme? Skjønner ikke den, sikkert dum men jeg får ikke svar hvis jeg ikke stiller dumme spørsmål å![]()