Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker babyen strømpebukse under buksa? Har tenkt litt på det, og lurer på om det blir litt mye? Er usikker på hvor mye klær det er vanlig nå ha på da. Men tenker at det kan bli klumpete/stramt?Væææ, jeg tør liksom ikke tenke på den fødebagen. Det gjorde jeg ikke sist heller og da ble det litt kaos da vi skulle dra. Så denne gangen skal jeg pakke.
Sist hadde jeg:
2 joggebukser
2 ammesingletter
2 ammebher
Ammeinnlegg
Bind
Lader til mobil
En haug med truser
Sokker
Kamera
Innesko
Kommer til å legge til denne gangen:
Pysjbukse
Tights
2-3 gensere
Skjorte/tunika til hjemreise
(Fikk sommerbarn sist, så hadde ikke så mye klær med meg eller til baby)
Til bebisen:
3-4 bodyer
3-4 bukser
2 strømpebukser
Sokker
Hentesett
Teppe til hjemreise.
Jakke/dress
De har også klær til bebisen på sykehuset, men jeg liker å ha med noe selv også. Er ikke så himla fint det de har der![]()
Jeg kommer sikkert på mer eller endringer etterhvert. Jeg er dårlig på planlegging så langt fremselv om det begynner å nærme seg fire uker!
Jeg syns det høres ut som det holder med det du har tenkt.Bruker babyen strømpebukse under buksa? Har tenkt litt på det, og lurer på om det blir litt mye? Er usikker på hvor mye klær det er vanlig nå ha på da. Men tenker at det kan bli klumpete/stramt?
Tenkte å ha på bukse og så bamsedress eller kjørepose og pledd over når vi kjører hjem. Eller er det for lite?
Å, liker ikke å være så nybegynner altså!
Jeg tenker å bruke strømpebuksa som et alternativ til sparkebukse, altså at baby bare har på seg body og strømpis. Ser an temperatur når vi skal hjem, men vi har uansett ikke lange bilturen.. Hadde vi mått kjøre en time for å komme hjem ville jeg brukt noe mykere enn strømpebukse, og heller pakka godt inn i pledd når du var utendørs, på vei til bilenBruker babyen strømpebukse under buksa? Har tenkt litt på det, og lurer på om det blir litt mye? Er usikker på hvor mye klær det er vanlig nå ha på da. Men tenker at det kan bli klumpete/stramt?