Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Står den klar allerede? Du er flink!her har jeg pakket ned:
*to jogge/kose bukser
*Tre singletter
*en tynn genser
*en kose jakke
*en hette genser som er litt lang
*to par sokker
*5 boxere
*en sports bh
*to amme bh
*ull innlegg
Baby:
*to bukser
*en pysj
*en strømpebukse
*tre bodyer
*hentesettet
*to par sokker
*to luer
*smokk
Mangler Toalettsaker.![]()
Japp.Står den klar allerede? Du er flink!
Når pakker dere fødebaggen? =)
Eg pakker den nok snart.. overlegen trur han kjeme mye tidligere enn eg truddeNår pakker dere fødebaggen? =)
Kanskje pakke med hårføner også for lufttørking nedentil, og eget lambi mykt toalettpapirhihi, venter min første i slutten av mai men ser for meg at det blir veeeldig sårt der nede. Ei venninne tipset også om at når man kommer hjem er det lurt med en vannflaske på badet, hvis man ikke har de søte små minidusjhodene som de har på sykehuset (salt urin sviiir når det er sårt, usj)...
Vi har faktisk en sånn minidusj ved doen her hjemme, hahahhaEllers gikk dogåinga veldig bra etter forrige fødsel. Det eneste jeg sleit med var å gjøre nr. 2
Jeg turte rett og slett ikke, så det endte med at jeg ikke fikk gjort nr. 2 på 1,5 uke
En lettelse, for å si det mildt, hahaha
![]()
Jeg lurer på om ikke jeg skal fikse en sånn minidusj selv, hihioffameg, nei kan tenke meg at det skal litt guts til å våge det første dobesøket for å gjør nr. 2! Da har man vel litt skrekken på å bruke musklene der nede til å presse. 1,5 uke er lenge :O Det må virkelig vært en lettelse etterpå ja!
Hehe, det er ikke sårt så veldig lenge, daJeg var nesten ikke sår i det hele tatt da jeg kom hjem, faktisk. Jeg resite hjem 4. dagen etter fødsel. Brukte vanlig dopapir (det som var på sykehuset) til jeg kom hjem. Hadde med eget, men så aldri vitsen med å bruke det
![]()