Fødebag :)

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
Nån som har bynnt å pakka eller planlagt ka dokk ska ta med?
Æ pakka når æ fekk ria sist gang å gjør nok d samme no.....Bor jo like attme sykehuset, så gubben tar med d æ evt mangle

Jeg har begynt å planlegge, men skal ikke begynne å pakke den før jeg er 32-35 uker :) Bor enten 1,5 time eller 2 timer unna sjukehuset, alt etter hvilket vi havner på :)

Jeg har pleid å pakke den samme dagen. Men tror ikke jeg skal ta sjans på det denne gangen. Så får vel pakke den i romjulen. Men skal ikke ha med så mye. For går alt fint reiser jeg hjem igjen etter 6 timer

Jeg skal nok pakke den når jeg er 35-37 uker på vei, så den står klar. Vi har minst 1 1/2 time kjøring til sykehuset og jeg vet ikke helt hvor lenge jeg tør å sitte hjemme med rier midt på vinteren. Veien til sykehuset går over fjellet i tillegg til at vi må nå ei ferje. Så det er greit å være tidlig ute med pakkinga

den blir nok pakket når det nærmer seg. Her gikk det fort sist,så jeg må være klar til å hive meg i bilen ved første rie!;)

Sykehuset er en gate bort for meg, så det blir neppe pakket så mye.. Har mest lyst å bare reise rett hjem også, så vi får se.. :)

Blir nok å pakke i starten av desember (uke 35-36). Gjorde det sist og det er jeg VELDIG glad for!!

Har ikke begynt å tenke på det enda, men kommer nok til å pakke rett etter nyttår kanskje. Sist ble jeg liggende noen dager ekstra på sykehuset og mannen måtte komme med ekstra klær og det satser jeg ikke på igjenHvodan er det mulig å finne så mye man ikke har brukt på flere år liksom.... hehe

Her skal jeg ikke pakke før i januar 2013:p hun får holde seg inne til da. Da har jeg noen uker på meg til å evt kjøpe det jeg mangler da.

~~11.01.2013~~ skrev:
Jeg har pleid å pakke den samme dagen. Men tror ikke jeg skal ta sjans på det denne gangen. Så får vel pakke den i romjulen. Men skal ikke ha med så mye. For går alt fint reiser jeg hjem igjen etter 6 timer

Oj, d va raskt etter fødseln...æ e så frekk at æ spør om koffer du ønske å reis heim så tili æ

Litt i det tidligste laget for det, men vet i hvert fall til denne gangen at halvparten av det jeg pakket med meg forrige gang, fikk jeg ikke bruk for i det hele tatt, så er ikke noe stress å pakke denne gangen ;)

Jeg pakker sikkert i siste liten... Sist gang hadde jeg ikke med meg noe, kun håndveska. Mannen hadde tatt med fotoapparat og videokamera, men jeg syntes han var helteit som tok det med. Vi skulle bare på en sjekk... :p

Men jeg kommer til å skrive en liste, detaljert, slik at mannen eventuelt kan pakke for meg. Det måtte han gjøre sist gang.

For trives ikke på sykehuset og har ikke noe utbytte av det. Sist prøvde jeg på å få reise hjem etter 2 timer. Men det gikk ikke. Jeg har skikkelig dårlig erfaring fra sykehus, så vil være der minst mulig

Hmm..har ikke tenkt på dette riktig enda :-) men jeg har tenkt å pakke i rimelig tid før fødsel. Mulig denne fødselen går veldig raskt, så jeg tror ikke jeg satser på å pakke den i siste liten...tar oss en time for å komme til sykehuset...og det er jo et stykke på vinterveier det :-D

Tror fet får bli på nyåret, skal finne frem mange store truser denne gang! Sist måtte vi være der i over 2 uker og mannen måtte komme med truser. Vi var på flyttefot så utvalget hjemme var dårlig (og resten lå i huset langt avgårde) så han tok de fineste som han sa, blondestringtruser i str xs. Det ble dårlig mottatt, så denne gang får jeg ta med og legge frem mange store bestemortruser.

Oi, nei det har jeg ikke tenkt på enda :p har termin 7. Januar og tror ikke jeg føder før, så pakker nok den når vi har fått pakka opp fra jule-reising :)

Skal ha bagen klar noen uker før termin 4 januar
.Jeg har veldig kort vei til sykehuset jeg bor i nr 28 og sykehuset har nr 11.Så det er knappe 500-600 meter. :)

Har ikke begynt på den, alt for tidlig syns jeg.
Men jeg skal iallefall ha med meg flere T-skjorter enn jeg hadde sist. Svetta som en gal, og likte ikke sykehuset sine skjorter.

Pakker vel i romjulen, for jeg håper å bo hos mamma og pappa når terminen nærmer seg. De bor bare 10 minutter unna sykehuset, og da må jo alt være ferdig før vi "flytter" dit.

Back
Topp