Fødebag; koffert eller bag?

-Nymphadora-

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Hva hadde du?
Jeg har hatt bag, men denne gangen lurer jeg faktisk på å ha en liten cabinkoffert.

Bag. Mest pga størrelsen, koffertene vi har var enten for små eller store.

På barsel der man kan være flere på samme rom blir man jo rådet til å ha bag. Men ellers er vel trillekoffert mer praktisk: lettere å ha system + slipper å bære den. Tviler på at man har så mange hender ledig hverken på vei inn eller ut av føden :p

Det er ganske perfekt størrelse på den kofferten jeg har, men lurer på om det blir for teit å drasse med en koffert på føden.
Sambo måtte løpe ut etter kofferten da fødselen var over, hva han bar på brydde jeg meg fint lite om. ;)

På barsel der man kan være flere på samme rom blir man jo rådet til å ha bag. Men ellers er vel trillekoffert mer praktisk: lettere å ha system + slipper å bære den. Tviler på at man har så mange hender ledig hverken på vei inn eller ut av føden :p
Hvorfor blir man rådet til å ha bag? Skulle tro en liten koffert er lettere å håndtere og plassere i skapet.

Blir mannen som bærer her også uansett, men tenkte mer på da de ansatte der kommer til å tenke
De har nok sett rarere ting!
Bæreposer, ingen ting, jeg ser for meg at folk kan finne på å dukke opp i de merkeligste tilstander på føden. :D

Hvorfor blir man rådet til å ha bag? Skulle tro en liten koffert er lettere å håndtere og plassere i skapet.

Det som står på nettsidene til de ulike sykehusene er iallfall at det er lettere å få plass til bag i skapene.Regner med skapene ikke er standardiserte. Har sett noen som er veldig smale og grunne. Du er sikkert litt mer asketisk enn mange da :) noen har jo svære Amerika-kofferter. Just in case ;p

Bag begge gangene :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde stelleveska til vogna, begge gangene. Men tror jeg hadde gått for en liten koffert om det var mulig :)

Samme her. Kjøpte faktisk ein liten koffert eg skulle ha med meg da førstemann kom til, men måtte ha med bag utenom, så det var jo liten vits;)

Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe, kjekt å ha til senere.. ;)

Hadde forresten også med stelleveske til babyklærne.

Trillekoffert :)
Liten str. Sånn håndbagasje.

Back
Topp