Hva hadde du?
Jeg har hatt bag, men denne gangen lurer jeg faktisk på å ha en liten cabinkoffert.
Jeg har hatt bag, men denne gangen lurer jeg faktisk på å ha en liten cabinkoffert.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rosa bag![]()
Bag. Mest pga størrelsen, koffertene vi har var enten for små eller store.
Sambo måtte løpe ut etter kofferten da fødselen var over, hva han bar på brydde jeg meg fint lite om.Det er ganske perfekt størrelse på den kofferten jeg har, men lurer på om det blir for teit å drasse med en koffert på føden.
Hvorfor blir man rådet til å ha bag? Skulle tro en liten koffert er lettere å håndtere og plassere i skapet.På barsel der man kan være flere på samme rom blir man jo rådet til å ha bag. Men ellers er vel trillekoffert mer praktisk: lettere å ha system + slipper å bære den. Tviler på at man har så mange hender ledig hverken på vei inn eller ut av føden![]()
Blir mannen som bærer her også uansett, men tenkte mer på da de ansatte der kommer til å tenkeSambo måtte løpe ut etter kofferten da fødselen var over, hva han bar på brydde jeg meg fint lite om.![]()
De har nok sett rarere ting!Blir mannen som bærer her også uansett, men tenkte mer på da de ansatte der kommer til å tenke
Hvorfor blir man rådet til å ha bag? Skulle tro en liten koffert er lettere å håndtere og plassere i skapet.
Samme her. Kjøpte faktisk ein liten koffert eg skulle ha med meg da førstemann kom til, men måtte ha med bag utenom, så det var jo liten vitsBag. Mest pga størrelsen, koffertene vi har var enten for små eller store.
Hehe, kjekt å ha til senere..Samme her. Kjøpte faktisk ein liten koffert eg skulle ha med meg da førstemann kom til, men måtte ha med bag utenom, så det var jo liten vits
Sent from my iPhone using BV Forum