Ja er det ikke noe sånt da? Tror det er 2 eller 2,5 døgn på barselhotellet her, men mulig å reise etter 6 timer om man vil. Og mulighet til å være lenger om man trenger det. Tror jeg var litt lenger med førstemann fordi det var så godt å bli passet på og alt var nytt og skummelt. Mens med andremann reiste jeg tidligere, men angret litt for kunne nok trengt litt mer tid før tobarnshverdagen ble kastet på meg undervurderte hvor sliten jeg var da jeg kom hjem til toåringen. Så denne gangen tenker jeg å være den tida jeg får og nyte alle måltider levert og ikke trenge å tenke på klesvask eller andre hverdagsplikter men bare nyte noen døgn med full oppmerksomhet til babyen. Vet at den oppmerksomheten fort blir på søskenene igjen straks jeg går inn døra hjemme
Her er det snart 7 år siden sist,og selv om storebror er stor og forstår mye tror jeg også at jeg vil være på sykehuset så lenge jeg får lov,gjerne en ekstra natt. Forrige gang var vi 10 dager på nyfødtintensiven så har ikke helt noe å sammenligne med.. Men jeg hadde fryktelig mye melk sist og donerte en del,kommer til å gjøre det denne gangen også men vil da gjerne være sikker på at ammingen går sånn tåelig bra før jeg gir melka videre.