Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håndkle, ja. Det har jeg ikke tenkt på selv om jeg jobber på sykehuset! Takk for tipsJeg var innlagt nå og fant ut at jeg manglet noen viktige ting. Pakk ørepropper, i tilfelle du skulle bli innlagt før termin av en eller annen grunn. Jeg delte rom med to stk etter hverandre med veer - not fun! Pakk også mykt dopapir (ironisk nok så er det papiret føden har tørt som papp), noe til leppene (vaselin f. Eks, tørr sykehusluft), løse og gode klær, stort håndkle til dusjen (sykehuset har bare små håndhåndkler), gode truser, sokker, kamera, nettbrett, klær til baby, toalettsaker.. Morgenkåpe hvis du har.. Tja, det er vel det viktigste
Salve for såre brystvorterHva er purelan?
Det høres ut som ca det samme jeg har pakket til de andre fødslene mine. Jeg har stort sett fått plass i en bag til alt det.Til nå har jeg tenkt:
Til baby:
1 tynn ullbody
1 tynn ullongs
Sokker
Hentesett
(Skal man ikke bare ha med klær til hjemreise da?)
Noen flanellkluter
Et ullpledd
1 smokk (just in case)
En bamse
Til meg:
2-3 store behagelige bukser
2-3 lange t-skjorter
1-2 lange cardigan
Ullsingletter
Ammebh, ammeinnlegg (ull og engangs)
Ullsokker
Tøfler
Hjemreiseklær (tights og tunika)
Store truser, kanskje nettingtruser
Toalettsaker inkl store bind
Purelan
Lipsyl
Kamera+lader
Nettbrett+lader
Snacks
1 skift til mannen
Vet ikke helt hvordan jeg pakker enda. Vurderer en trillebag med ting til baby og meg etter fødsel og en sekk med ting til selve fødselen...
Da er vi to! Har ikke tenkt på fødebagen, var treg med det sost og, men har ikke pleid å ha med no særlig meb skal pakke denbe gangen i begynnelsen av februar tenkte jegIkke begynt å pakke/tenke på/skrive liste ennå, men det står på listen over ting som skal gjøres etterhvert. 6 uker igjen til termin - og forrige mann kom 11 dager over tiden, så selv om det sikkert burde være en prioriteringssak, føler jeg ikke direkte at det haster noe ennå.