Fødebadekar

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Åååh, fant ut idag at de har badekar der jeg skal føde :D så da blir det forhåpentligvis vannfødsel på meg :) kjente jeg ble lettet, og ikke så mye angst nå mer :)

Jeg har også lyst på vannfødsel, men får se hva de anbefaler når tida kommer. De har i alle fall badekar :) Bra du og får muligheten!

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Å,jeg håper virkelig dere får det!
Jeg ønsket meg det sist,men sjekket det ikke ut så det ble liksom ikke noe av. Pluss jeg ser ikke for meg å føde uten noen form for smertelindring,vil hvertfall ha lystgass. Får vel ikke lov til å være på sånn annen avdeling uansett pga ks sist.

Jeg har også lyst på vannfødsel. Tror jeg skal skrive det i fødebrevet. Mye fordi jeg har hørt at vann lindrer litt. Og at det hjelper å tøye huden så man kan revne mindre når ungen kommer ut :)

Jeg har også lyst på vannfødsel. Tror jeg skal skrive det i fødebrevet. Mye fordi jeg har hørt at vann lindrer litt. Og at det hjelper å tøye huden så man kan revne mindre når ungen kommer ut :)
Er det jeg også har hørt, og når jeg har bestemt meg for ingen epidural så står vannfødsel enda høyere på listen :) skal ta det opp med jordmor neste gang jeg er der :)

Er det jeg også har hørt, og når jeg har bestemt meg for ingen epidural så står vannfødsel enda høyere på listen :) skal ta det opp med jordmor neste gang jeg er der :)
Det høres lurt ut :) !
Jeg er veldig redd epidural, men det kan hende at jeg ikke takler smertene og roper etter det, men jeg tror jeg vil ha vannfødsel selvom. Så får de eventuelt bare koble ut epiduralen om det går, hehe ;)

Det høres lurt ut :) !
Jeg er veldig redd epidural, men det kan hende at jeg ikke takler smertene og roper etter det, men jeg tror jeg vil ha vannfødsel selvom. Så får de eventuelt bare koble ut epiduralen om det går, hehe ;)
Her ble det bestemt ganske tilig at jeg skal unngå epidural, og er det så vondt at jeg ikke klarer så ber jeg nok om det, men skal nok klare uten :) jeg elsker og bade så det passer meg bra :)

Jeg er med! De har badekar i ABC-klinikken der jeg har plass, det er bare å krysse fingrene for at det ikke blir noen komplikasjoner, hun lille snur seg rett vei og bestemmer seg å komme til riktig tid, så vi får lov å føde der...

Jeg bille føde i badekar sist, men pga svangerskapsforgiftning fikk jeg ikke det. Så anbefaler å ikke planlegge for mye, ting kan skje...
mhåper at jeg denne gangen får føde i badekar da...

Jeg bille føde i badekar sist, men pga svangerskapsforgiftning fikk jeg ikke det. Så anbefaler å ikke planlegge for mye, ting kan skje...
mhåper at jeg denne gangen får føde i badekar da...
Ja, er mye som kan skje enda, men om alt går som smurt så håper jeg jo på badekar :) men om det ikke går så går det ikke, det gjenstår og se. :)

Ja, er mye som kan skje enda, men om alt går som smurt så håper jeg jo på badekar :) men om det ikke går så går det ikke, det gjenstår og se. :)

Det er bra tankegang:)
Jeg var veldig på badekar sist, og ble ganske skuffet over å ikke få brukt det.. :)
En får ta det som det kommer... :)

Back
Topp