Åååh, fant ut idag at de har badekar der jeg skal føde
så da blir det forhåpentligvis vannfødsel på meg
kjente jeg ble lettet, og ikke så mye angst nå mer 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det jeg også har hørt, og når jeg har bestemt meg for ingen epidural så står vannfødsel enda høyere på listenJeg har også lyst på vannfødsel. Tror jeg skal skrive det i fødebrevet. Mye fordi jeg har hørt at vann lindrer litt. Og at det hjelper å tøye huden så man kan revne mindre når ungen kommer ut![]()
Det høres lurt utEr det jeg også har hørt, og når jeg har bestemt meg for ingen epidural så står vannfødsel enda høyere på listenskal ta det opp med jordmor neste gang jeg er der
![]()
Her ble det bestemt ganske tilig at jeg skal unngå epidural, og er det så vondt at jeg ikke klarer så ber jeg nok om det, men skal nok klare utenDet høres lurt ut!
Jeg er veldig redd epidural, men det kan hende at jeg ikke takler smertene og roper etter det, men jeg tror jeg vil ha vannfødsel selvom. Så får de eventuelt bare koble ut epiduralen om det går, hehe![]()
Ja, er mye som kan skje enda, men om alt går som smurt så håper jeg jo på badekarJeg bille føde i badekar sist, men pga svangerskapsforgiftning fikk jeg ikke det. Så anbefaler å ikke planlegge for mye, ting kan skje...
mhåper at jeg denne gangen får føde i badekar da...
Ja, er mye som kan skje enda, men om alt går som smurt så håper jeg jo på badekarmen om det ikke går så går det ikke, det gjenstår og se.
![]()