Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg griner for hver unge som kommer jeg og.Ååå! Jeg elsker det programmet! Kan se det i reprise om og om igjen! Og hver gang begynner jeg å grine![]()
Haha! Husker jeg følte meg litt unormal da jeg heller ikke grein da jeg fødte, så presset nesten frem tårene, så kom de.Jeg griner for hver unge som kommer jeg og.
Merkelig nok grein jeg ikke da jeg fødte selv.
Jeg er veldig spent på neste fødsel.
HahaHaha! Husker jeg følte meg litt unormal da jeg heller ikke grein da jeg fødte, så presset nesten frem tårene, så kom de.
Like spent på den neste jeg og![]()
Jeg griner for hver unge som kommer jeg og.
Merkelig nok grein jeg ikke da jeg fødte selv.
Jeg er veldig spent på neste fødsel.
Jeg ser på det engang i blant, noen av de mannfolka som er med hadde jeg kastet ut tror jeg.
Ikke alle som er ille heldigvisEnig! River meg i håret av at de har klart å finne så dumme mannfolk!
Ikke jeh heller. Trodde jeg var den eneste som ikke elsket å se detTør ikke se på det jeg hehe
Ikke alle som er ille heldigvis
Skulle ønske jeg og kunne føde stilleEtter å ha sett mye på fødeavdelingen før jeg fikk lillegutt, grua jeg meg veldig til fødselen. Mange av de brøler, skriker og skjeller ut mannen sin... Jeg var sikker på at jeg kom til å oppføre meg sånnMen jeg var faktisk en av de stille. Hørte dog andre ganske godt igjennom veggene
![]()
Jeg fødte heller ikke stille, hadde styrtfødselher ogsåSkulle ønske jeg og kunne føde stillejeg ble forvandlet til en varulv da jeg fødte med styrtrier. Hadde aldri i verden trodd at jeg skulle bli det før fødselen
urkvinnen kom frem for en dag!
Jeg har nettopp blitt overbevist om at fødsel kan være en fin ting men vil ikke ødelegge det med sjokkacenarior på tvIkke jeh heller. Trodde jeg var den eneste som ikke elsket å se det![]()
Nå viser de mye forskjellig, men synes mange av de ikke ser ut til å ha vondt i det hele tatt. De snakker helt normalt og puster litt tungt innimellom, ser ut til å være helt tilstedeværende og titte på alt som foregår rundt seg og er avslappet og rolige og stille. Så sklir ungen pent ut imens liksomJeg har nettopp blitt overbevist om at fødsel kan være en fin ting men vil ikke ødelegge det med sjokkacenarior på tv