Fødeavdelingen

Chihaya

Forumet er livet
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
Novemberlykke 2016
Noen som ser på nå?
Jeg tror jeg dør litt når jeg ser hvor dårlig hun ene dama takler det. :(
Vet ikke om jeg skal le eller grine. :p

Håper ingen har så vondt som hun.

Ååå! Jeg elsker det programmet! Kan se det i reprise om og om igjen! Og hver gang begynner jeg å grine :P

Ååå! Jeg elsker det programmet! Kan se det i reprise om og om igjen! Og hver gang begynner jeg å grine :P
Jeg griner for hver unge som kommer jeg og. :p
Merkelig nok grein jeg ikke da jeg fødte selv.
Jeg er veldig spent på neste fødsel.

Tør ikke se på det jeg hehe

Haha! Husker jeg følte meg litt unormal da jeg heller ikke grein da jeg fødte, så presset nesten frem tårene, så kom de.
Like spent på den neste jeg og :)

Haha! Husker jeg følte meg litt unormal da jeg heller ikke grein da jeg fødte, så presset nesten frem tårene, så kom de.
Like spent på den neste jeg og :)
Haha :) jeg prøvde å gråte under fødselen, men hadde så vondt at jeg ikke fikk det til.
Grein ikke etterpå heller, bare gubben :D

Signerer alt. :P
Er dessverre ikke ofte jeg får sett programmet fordi jeg enten glemmer det eller fordi mannen ser tv sammen med meg... :P Han nekter å se på det. :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde garantert så vondt som hun :( Men alle sa jeg var en stille og flink føder.. Mens jeg trodde jeg skulle dø! Da sier det litt om alt de møter ila yrket :P

Jeg ser på det engang i blant, noen av de mannfolka som er med hadde jeg kastet ut tror jeg.

Enig! River meg i håret av at de har klart å finne så dumme mannfolk!

Etter å ha sett mye på fødeavdelingen før jeg fikk lillegutt, grua jeg meg veldig til fødselen. Mange av de brøler, skriker og skjeller ut mannen sin... Jeg var sikker på at jeg kom til å oppføre meg sånn :P Men jeg var faktisk en av de stille. Hørte dog andre ganske godt igjennom veggene :P

Etter å ha sett mye på fødeavdelingen før jeg fikk lillegutt, grua jeg meg veldig til fødselen. Mange av de brøler, skriker og skjeller ut mannen sin... Jeg var sikker på at jeg kom til å oppføre meg sånn :P Men jeg var faktisk en av de stille. Hørte dog andre ganske godt igjennom veggene :P
Skulle ønske jeg og kunne føde stille o_O jeg ble forvandlet til en varulv da jeg fødte med styrtrier. Hadde aldri i verden trodd at jeg skulle bli det før fødselen :P urkvinnen kom frem for en dag!

Skulle ønske jeg og kunne føde stille o_O jeg ble forvandlet til en varulv da jeg fødte med styrtrier. Hadde aldri i verden trodd at jeg skulle bli det før fødselen :p urkvinnen kom frem for en dag!
Jeg fødte heller ikke stille, hadde styrtfødselher også

Ikke jeh heller. Trodde jeg var den eneste som ikke elsket å se det :p
Jeg har nettopp blitt overbevist om at fødsel kan være en fin ting men vil ikke ødelegge det med sjokkacenarior på tv

Jeg har nettopp blitt overbevist om at fødsel kan være en fin ting men vil ikke ødelegge det med sjokkacenarior på tv
Nå viser de mye forskjellig, men synes mange av de ikke ser ut til å ha vondt i det hele tatt. De snakker helt normalt og puster litt tungt innimellom, ser ut til å være helt tilstedeværende og titte på alt som foregår rundt seg og er avslappet og rolige og stille. Så sklir ungen pent ut imens liksom :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp