Fødeavdelingen

• Trådstarter Trådstarter EJ
  • Opprettet Opprettet

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Sitte å ser på fødeavdelingen UK, og der blir det snakka om samarbeidet mellom ho og mannen. Eg kan nesten ikkje hugsa at gubben var der når det sto på :P Eg veit han var der, men hugsar det rett og slett ikkje...
Fleire med samma opplevelse?

❤️Gutt❤️Februar 2014❤️
❤️Nr 2 i mai? ❤️

Både ja og nei, husker han var der. Men når det var på det medt intense så registrerte jeg han ikke, utenom at jeg fikk kaldekluter på pannen. Men når gutten var ute, og før jeg fikk han opp på brystet sa jeg til ham, se se der er han, han er komt nå altså, det gikk fort;) (rier i 36t) så i mine tanker hadde ikke han fått med seg at gutten var født:-p

Telefontasting
Gutt12 og lillebaby mai15

Jeg lå på en tv-stue helt til hodet var på vei ut. Jordmor var innom 3 ganger på 6 timer. Mannen min var der, men merket ærlig talt ikke noe av det. Var opptatt med å overleve jeg:p

Husker han maste om at jeg måtte puste orntlig og at han dreiv å vekka meg da jeg døste av mellom riene. Lystgass <3 ;-) ellers var han et kjærkomment samtaletema (annet en fødselen liksom) da han hoppa på krykker. Brukket ankelen :-S

Husker det som om det var i går! Var jo nesten som om det var han som skulle føde.. Hahaha tok helt av

Samarbeid..? Hehe.. minnes ikke at han var der en gang nesten :P å jeg føler nå jeg gjorde meste parten av jobben også :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Back
Topp