• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Fødeavdelingen

Solskinn14

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Vil man seg selv egentlig godt eller vondt når man ser på Fødeavdelingen i uke 37?! :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hehe kjenner følelsen, ser nå på "call the midwifes" på netflix. Dog ikke så virkelighetsnært som fødeavd, men ser det også det går.. ;)

Hehe... Tror det varier fra person til person... Jeg ser alt jeg kommer over av sånt! Men jeg blir ikke stressa av det. Jeg synes bare det er interessant og synes det er veldig greit å se ulike fødselsdituasjoner og hvordan folk takler ting på forskjellige måter. (Eller kanskje det bare ikke har gått opp for meg enda at jeg snart skal igjennom det samme... Hehe) Men hvis man kjenner at angsten bygger seg opp etter hvert som man ser, så er det kanskje like greit å la være :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tør ikke å se på det - har swipet over hver gang den går

Jeg elsker sånne program, blir bare mer motivert jeg:)

Jeg også liker slike program :D Så på før første fødsel, og ser litt nå også :)

Ser på det jeg også, blir det ubehagelig så switcher jeg bare bort (ikke at jeg har måttet gjort det da :p ) :)

Hehe, det slo meg bare i går, da jeg satt og slukte et par episoder :D Synes det er kjempemorsomt og spennende og rørende og alt - og gleder meg stort til jeg skal i ilden selv! :) Samtidig blir man jo litt minnet om hvor vondt det blir, haha.. ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp