Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehehe, mye og prate omFy flate...å jeg trodde jeg snakket mye. OMG, kjeften står faktisk ikke stille på den dama.
hehe, ja jeg må bare le av henne jegFy flate...å jeg trodde jeg snakket mye. OMG, kjeften står faktisk ikke stille på den dama.
Enig ..Syntes hun polske er flink, men moren begynner å irritere meg...
Hu er veldig flink. Har ikke lagt merke til mora jegSyntes hun polske er flink, men moren begynner å irritere meg...
Godt hun har en så flink jmEnig ..
Kjenner jeg er nervøs på vegne av henne..Hun som snakker så mye, tror det kan komme av at hun er nervøs jeg,,, det hadde jeg og vært..
JaÅååååå så herlig det er å se baby komme til verden![]()
Ja !! Virker som om hu hadde en ganske så fin fødsel, og så sprek a , retter ut beinet rett opp i lufta mens hu har pressrier !!Godt hun har en så flink jm![]()
Hehe, hun er for positiv og tar så lett på tingFlink hun polskehun andre hadde jeg klart 5 minutter med i samme rom før jeg hadde klikka
Hu både ser og høres veldig nervøs ut ja.Hun som snakker så mye, tror det kan komme av at hun er nervøs jeg,,, det hadde jeg og vært..