Fødeavdelingen

HønseLovisa

Forumet er livet
jentene i juni13
Er syk og hjemme idag, så da kan jo jeg også se fødeavdelingen :-)

Er litt redd for å ende opp som hun russiske og bli sendt hjem fordi jeg dukker opp på sykehuset for tidlig.. men samtidig har vi tre timer hver vei til sykehuset, så jeg tror ikke de har hjerte til å snu meg i døra :-P

å neeei..jeg har sittet å venta på feil kanal.. hadde vist på tv norge jeg:( men nå er jeg med her å! bare å finne frem papir for blir sikkert grining..
God bedring forresten:)

Jeg syns synd på han pappaen som må sitte i gangen og vente.. føler han blir satt hundre år tilbake i tid :P

Heeelt enig.. veldig rart.. å hu virker jo ikke til å skjønne noe av hva dem sier til henne.. hu sier bare ja til alt:S guri...

Rart at han ble satt på gangen,værtfall når hun nesten ikke forstår hva de snakker om..

Ja, han burde vært der inne og fungert som tolk.. Skjønner ikke at det er viktigere for henne å ta seg bra ut enn å la mannen ta del i opplevelsen..

Hu er jo heeeeelt fjern..... stakkars mann... han får jo ikke sett på ungen nesten før han blir jaga ut igjen... huff.. meeen dem om det!!!

Men er vell slik i den kulturen.. men h0om heg nesten ikke kunne språket så hadde pappaen vært låst fast til sengen,hadde aldri fådt lov til og gå :p

Kjente jeg ble skikkelig såra på hans vegne.. De sa jo selv at i litauen så får mennene være med på fødselen, så hvorfor kunne han ikke få være med? Tenk å bli jaga ut flere ganger, uten engang å få være borti babyen..

nei, min mann har bare pent å stå ved senga når vi skal gjennom neste fødsel.. det var den beste smertelindringen for meg sist. At han var der og støttet meg:) så han blir ikke jaga ut på gangen;)hehe...

Back
Topp