Fødeavdelingen

j02j06g09g13

Elsker forumet
på FEM om 10minutter. :D

What!! *skrur på tv`en* :):)

Nå har jeg tuuuuuta:p Umulig å se fødeprogrammer uten å grine:p Ja hun ene hadde ikke de beste tennene jeg har sett.. Men som dem selv sa, de er ganske fattige, så har neppe hatt råd til den tannhygienen vi har råd til i Norge.

Har dere lagt merke til at så mange har så stygge tenner der? Men utrolig søte babyer da

Ja enig. Ble litt småsjokka når valget for å dra hjem var pga at der hadde de litt mat. Her hadde vi enten fått på føden, eller gått ned i kiosken å kjøpt noe uten å tenke noe videre over det.. Synes skikkelig synd på de da ja.

Ja enig. Ble litt småsjokka når valget for å dra hjem var pga at der hadde de litt mat. Her hadde vi enten fått på føden, eller gått ned i kiosken å kjøpt noe uten å tenke noe videre over det.. Synes skikkelig synd på de da ja.

Er helt utrolig. Synes vi skal prise oss lykkelige for at vi kan føde her i Norge (og få litt mat når du er på sykehuset). Og det er det samme om du er fattig eller rik.

Og når jeg først har nevnt det med tenner oppi tråden her. Husk å følge opp tannstellet og tannlegetimene til barna, det er så utrolig viktig. Og det er gratis til de er 18 vet dere :)

Back
Topp