Fødeavdelingen

MTDC

Forumet er livet
VIP
Noen flere som ser på? Herrefred så irriterende han ene mannen er! Jeg hadde slått ned mannen min om han hadde begynt sånn under riene :-P

Har akkurat skrudd på, så han har jeg ikke fått med meg enda.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Han er ikke så irriterende lengre, nå som de er kommet godt igang:-) Han bare prata så mye piss og maste under riene i starten:-P Få ordentlig bilde da!!!:-P

Var det han som snakka om fotball? Kjenner at jeg føler meg utrolig heldig som har hatt 2 så flotte fødsler og sluppet unna de voldsomme smertene.

Var det han som snakka om fotball? Kjenner at jeg føler meg utrolig heldig som har hatt 2 så flotte fødsler og sluppet unna de voldsomme smertene.

Husker ikke om han pratet om fotball, men de som hadde det lille føderommet i hvertfall.. Ho var brunette...

Jeg hadde tidenes grusomste fødsel sist, men har store planer om å føde naturlig og uten smerte nå;) hihi:)

Hmmm..... Kan ikke si jeg beit meg merke i. Eneste mannen jeg reagerte på var han som satt å lagde grimaser når dama fikk epiduralen.

Hmmm..... Kan ikke si jeg beit meg merke i. Eneste mannen jeg reagerte på var han som satt å lagde grimaser når dama fikk epiduralen.
Hihi:) Samme mannen;) Han var skikkelig rar i starten;)

Da skjønner jeg..... Hadde gubben sitti med sånne grimaser hadde han fått så hatten passa.

Da skjønner jeg..... Hadde gubben sitti med sånne grimaser hadde han fått så hatten passa.
Hihi:) Grimaser har jeg ikke noe imot.. Men under de første riene drev han å spurte "hva kan jeg gjøre ofr deg?" "vil du ha vann?" "Vil du ha ditt?" "Vil du ha datt?" "skal jeg bare gå?" Tror det var sånn 10 spørsmål på en rie.. Jeg hadde klikka!;)

He he.... Ja, det hadde jeg også. Gubben her var godt advart om masing og dårlige vitser, så han strøyk meg bare forsiktig på kneet.

He he.... Ja, det hadde jeg også. Gubben her var godt advart om masing og dårlige vitser, så han strøyk meg bare forsiktig på kneet.

Hihi:) Min mann kjenner meg forhåpentligvis godt nok til at han ikke blir masete;) Blir litt fort sint når jeg er sliten eller har vondt;)

Ser på opptak av episoden nå..og GAAAAD, jeg hadde klikket om den mannen der var min.. Det var mye teit som kom ut av munnen han ja. :P

Ser på opptak av episoden nå..og GAAAAD, jeg hadde klikket om den mannen der var min.. Det var mye teit som kom ut av munnen han ja. :p
Ja, fatter ikke at det går an...

Skal snart sette meg å se på opptak jeg og, ser jeg har litt å glede meg til :P

Back
Topp