Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Currlysue skrev:MÅÅ se det å bælje litt ;) Men får liksom inntrykk av at de presser epidural på kvinnene mens i norge så presser de deg til å ikke ta det. er ganske stor forskjell. + jeg syns utrolig mange utav fødslene ender i keisersnitt, vet jo ikke om det er tilfeldig eller ikke eller om de tar flere keisersnitt dær enn i norge..
Meeen, bynner jo å lure.
Jojo, men mange av keisersnittene er jo ikke planlagte. Syns det er mange akutte keisersnitt.Currlysue skrev:
Christine88 skrev:
Currlysue skrev:MÅÅ se det å bælje litt ;) Men får liksom inntrykk av at de presser epidural på kvinnene mens i norge så presser de deg til å ikke ta det. er ganske stor forskjell. + jeg syns utrolig mange utav fødslene ender i keisersnitt, vet jo ikke om det er tilfeldig eller ikke eller om de tar flere keisersnitt dær enn i norge..
Meeen, bynner jo å lure.
Ja, jeg er enig med deg altså. Synes de gir epidural altfor "lett".. Virker som om det liksom er bestemt på forhånd.. Og det samme med KS ja, det er MANGE ks de viser. Nå kan det jo være at de som føder vaginalt ikke vil vise fødselen sin på TV da, og dermed blir det flere av de som får KS
Man har også "jordmødrene" på Nrk for de som ikke vet det..det kan man se på nett-tv :) Jeg blir egentlig mere skremt jeg da...Mess skrev: