MittAndre <3
Elsker forumet
Idag er det Fødeavdelingen på TVNorge kl 20:30!!! Gleder meg!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har har begynt å se på jordmødrene på nett-tv igjen også :) Samboern min kom inn og sa: "er vi i gang med dette igjen nå da?" Jeg ga han bare "ikke forstyrr den gravide"-blikket!Littelent skrev:
Og så var det en heeel uke til neste gang :(HvitSnø skrev:
Har lyst til å se på nett jeg og, så må få fikset plug in eller hva det nå var.Sylvanas skrev:
Men hver gang jeg ser på en fødsel så må jeg alltid skru lyden ned, spesielt om det er andre folk i nærheten. Flaut med lydene synes jeg. Mon tro om de har lydtette vegger på sykehuset? ^^
Sweet Chili83 skrev:
Har lyst til å se på nett jeg og, så må få fikset plug in eller hva det nå var.Sylvanas skrev:
Men hver gang jeg ser på en fødsel så må jeg alltid skru lyden ned, spesielt om det er andre folk i nærheten. Flaut med lydene synes jeg. Mon tro om de har lydtette vegger på sykehuset? ^^
Nei, de har ikke det. Me hun tenåringen i dag var jo ekstrem. At det kommer noen lyder i utdrivelsesfasen er jo helt naturlig. Men å hyle og skrike som det der tror jeg at jeg hadde blitt meget stresset av. Jeg skal huske en til ting i fødebagen. Hørselsvern :p