Fødeavdelingen!

MittAndre <3

Elsker forumet
Idag er det Fødeavdelingen på TVNorge kl 20:30!!! Gleder meg!!!

Takk for tipset! Har ikke sett på det før, men synes sånne programmer er gøy! Og nå som det er mye gravidhormoner spretter nok tårene i løpet av programmet også. 

Ja, ikke sant? Jeg er sååå glad i sånne programmer!

Har har begynt å se på jordmødrene på nett-tv igjen også :) Samboern min kom inn og sa: "er vi i gang med dette igjen nå da?" Jeg ga han bare "ikke forstyrr den gravide"-blikket!

Littelent skrev:
Har har begynt å se på jordmødrene på nett-tv igjen også :) Samboern min kom inn og sa: "er vi i gang med dette igjen nå da?" Jeg ga han bare "ikke forstyrr den gravide"-blikket!

Hahahahhaha, jeg kjenner igjen den "samtalen" der!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;-) Jeg har også sett jordmødrene på nett igjen...hele sesong 2...;)

Jeg ser på!! Sååå gøy:)

Og så var det en heeel uke til neste gang :(

Har lyst til å se på nett jeg og, så må få fikset plug in eller hva det nå var.
Men hver gang jeg ser på en fødsel så må jeg alltid skru lyden ned, spesielt om det er andre folk i nærheten. Flaut med lydene synes jeg. Mon tro om de har lydtette vegger på sykehuset? ^^

HvitSnø skrev:
Og så var det en heeel uke til neste gang :(

Jaaaaaaaaaaa, det er så fort ferdig!!! :(

Sylvanas skrev:
Men hver gang jeg ser på en fødsel så må jeg alltid skru lyden ned, spesielt om det er andre folk i nærheten. Flaut med lydene synes jeg. Mon tro om de har lydtette vegger på sykehuset? ^^

Nei, de har ikke det. Me hun tenåringen i dag var jo ekstrem. At det kommer noen lyder i utdrivelsesfasen er jo helt naturlig. Men å hyle og skrike som det der tror jeg at jeg hadde blitt meget stresset av. Jeg skal huske en til ting i fødebagen. Hørselsvern :p

Sweet Chili83 skrev:

Sylvanas skrev:

Nei, de har ikke det. Me hun tenåringen i dag var jo ekstrem. At det kommer noen lyder i utdrivelsesfasen er jo helt naturlig. Men å hyle og skrike som det der tror jeg at jeg hadde blitt meget stresset av. Jeg skal huske en til ting i fødebagen. Hørselsvern :p

Ser det for meg ^^ For et syn ^^

Back
Topp