Fødeavdelingen

Sandrine

Gift med forumet

Pleier dere å se på fødeavdelingen?

Det synes jeg er litt spennende så følger med hver gang ;) Gleder meg til kveldens episode. 

 
Har sett det hvis det har passet sånn.
Er så koselig å se de søte små.. Blir like rørt hver gang ;)

Når i kveld starter det?
 
Jeg pleier også å se det hver onsdag (det begynner 20:30, Smila79). Blir litt avhengig av slike "føde-serier". Husker at jeg så alle episodene av Jordmødrene på nrk da jeg gikk med Daniel.. Det eneste jeg syns er litt dumt med Fødeavdelingen er at det er veldig amerikansk...også i mengde epidural... Endel av damene ser IKKE ut som de er fødsel og plutselig er ungen ute?!?! Jeg hadde epidural (som riktignok bare fungerte på en side), men jeg lå ikke der og skravlet, sov, eller lo helt til det var på tide og presse. Det lindret, men det var fortsatt veldig vondt! Det syns jeg er litt kjedelig, men ellers er det veldig stas å se på fødsler, så jeg gleder meg også til episoden ikveld! :)
 
Takk.. skal prøve å få det med meg i kveld :)
 
Ja jeg har merket meg med den der epiduralen som de bruker i USA. Blir jo helt sjokka over hvordan holdningen til det er. Er ikke mange der som føder naturlig uten smertelindring. Men er likevell spennende og rørende når de små blir født :)
 
Har ikke sett på det nei, men må kanskje begynne. Hvilken kanal?
 
TvNorge :)
 


Sandrine skrev:
TvNorge :)


Takk :-)
 
Og vi er igang på TVNorge!!!  Håper på noen koselig, rørende fødsler idag emoticon
 
Jeg pleier og å se på det, HVER gang. Elsker alle program som omhandler graviditet, fødsler og babyer. feks. fødeavdleingen, jordmødrene og unge mødre! :) Er jo på ferie nå, men har opptakeren på så blir vel litt tvtitting når jeg kommer hjem :)

Men enig i at fødeavdelingen er veldig amerikansk! Det virker og som om det er veldig mye mer valgfritt der enn det er i Norge. Da tenker jeg på keisersnitt, epidural osv.
 
Back
Topp