Fødeavdelingen

Hadde sambo oppført seg som han faren og sønnen der så hadde han gått på hue og ræva ut av rommet ganske fort jaah SIGN

Skjønner at jeg er en av veldig få som ser humoren i det parret...
Noen typer damer med masse selvironi takler sånne menn godt, sånn som hun i går. Når man er den typen syns jeg sånne menn kan være litt morsomme jeg da. Hadde nok ikke takla han selv, og beundrer dama hans, men når det er sagt irriterer de meg ikke. Syns det er morsomt at det finnes par som prøver å finne humor i alt[8|]

Jeg tenkte at det må da være supert å la tenåringer være til stede under fødsler. Snakk om avskrekkende da!![:D] Jeg hadde ALDRI hatt ubeskyttet sex hvis jeg hadde vært til stede under noe sånt.[:D] (minst av alt min egen fødsel nå sist. Å som jeg hylte i smerte;)

ORIGINAL: namba

Jeg tenkte at det må da være supert å la tenåringer være til stede under fødsler. Snakk om avskrekkende da!![:D] Jeg hadde ALDRI hatt ubeskyttet sex hvis jeg hadde vært til stede under noe sånt.[:D] (minst av alt min egen fødsel nå sist. Å som jeg hylte i smerte;)

Hadde sikkert vært enda mer avskrekkende hadde det vært en jente og ikke gutt [8D][;)]

ORIGINAL: Malina84

Tror det er traumatisk i seg selv for en tenåringsgutt å se mora si føde [:-]

Ja, eller se oppi dåsa [8|]

ORIGINAL: Minismurf

Hehe, da får han bare bli traumatisert, var jo av egen fri vilje han titta oppi dåsa hennes [8D][&:]

Æsj igjen [:'(]

helt enig, det hadde jeg ikke tålt!!!

Men men de hadde det gøy da.... kanskje ikke helt bra timing hele tiden [:D]

Kanskje han ikke hatt sett ei dåse før, så tok de seksualundervisningen i sammeslengen [:D][:D]

ORIGINAL: mammamilla

Kanskje han ikke hatt sett ei dåse før, så tok de seksualundervisningen i sammeslengen [:D][:D]

Snakk om undervisning og da [8|] Bokstavelig talt oppi liksom [&:]
*blelittutavtrådenopplevelsedether* [8D]

ORIGINAL: mammamilla

Snakk om undervisning og da [8|] Bokstavelig talt oppi liksom [&:]
*blelittutavtrådenopplevelsedether* [8D]

Hehe..likte reaksjonen hans da han tittet for å se når babyen kom... tok seg for munnen og ble litt blek på en måte..hehe! SJOKK.. "ja, gutten min.. sånn kom du til verden også!" ...hehe!
Men ja.. hadde kastet sambo på hodet og ræva ut derfra dersom han oppførte seg sånn. Sambo her klikket til og med...så tar det som et godt tegn fra hans side...hehe!

Back
Topp