fødeavdelingen...

Supermamma x 4

Glad i forumet
♡Julekulene 2021♡
Jeg var det nå nettopp fordi jeg var så "heldig" at når jeg gikk på bussen i halv 7tiden ista å bussen begynte å kjøre før jeg hadde fått satt meg ned , så bråbremsa bussen plutselig å det endte med at jeg falt. Så ble jeg litt bekymra, så jeg ringte fødeavdelingen å jeg fikk komme inn på en sjekk, alt sto bra til heldigvis.
sist jeg sjekka, for noen uker siden var babyen 3% mindre enn gjennomsnittet og nå er den 6% mindre. men han var helt fin og alt var bra så det gjør ingenting. så det var så lite at det ikke har noe å si .

men er veldig glad for at ingenting var gale da [:D][:)]

Det var godt å høre at alt gikk bra![:)]
Hadde det vert meg så hadde den bussjåføren fint fått høre hvor landet lå![:@]

Ellers så fikk jeg beskjed av min lege om at all vekstavvik opp til 10% var heeelt normalt..[;)]

Jeg ble mest sjokka jeg [&:] og litt flau . men er ikke sikkert han såg at jeg var gravid fordi jeg har ikke så veldig stor mage og jeg hadde på meg ei flecejakke. men han ropte å spørte om det gikk bra da heldigvis, å stoppa bussen.

Ok, det var bra det da:) bare synst det var litt mye for det er ikke så lenge siden at jeg fikk vite at han var 3% mindre :p

det var bra at det gikk bra, ikkje noe god opplevelse det..

Huff! Godt at alt var bra med babyen, håper det går fint med deg også! [:)]
Forresten så er min baby også mindre enn gjennomsnittet, sist vi sjekket var det 5% i minus, men ble fortalt at det er helt normalt [:)]

Enda godt det gikk bar og at babyen hadde det helt fint[:D]
Det er sååå mange bussjåfører som ikke burde slippes ut i trafikken[:@][:@]

Back
Topp