Fødeavdelingen 6/3

hehe, ja så lenge en vet litt hvordan vi vil ha det:)

Selv har jeg hatt to fødsler uten noe medikamenter. Og jeg er en skulkelig pingle:p, men er livredd den sprøyta og bivirkningene:p menmen.. I førstefødsel spurte jeg etter epidural når jeg skulle presse, men da var det jo klart for sent:p

Bestevenninna mi klare seg og uten noen ting, hun skulle klare det siden jeg hadde klart det ( og jeg er kjent som en pingle:p)
oii.. det er tøft gjort altså!! Er jo ingen av de jeg har sett på tv'n som har klart det =P
Det som gjorde at jeg bestemte meg for bedøvelse!! Har ikke lest noe om det altså, så mye mulig jeg ombestemmer meg igjen =P

hehe, ja så lenge en vet litt hvordan vi vil ha det:)

Selv har jeg hatt to fødsler uten noe medikamenter. Og jeg er en skulkelig pingle:p, men er livredd den sprøyta og bivirkningene:p menmen.. I førstefødsel spurte jeg etter epidural når jeg skulle presse, men da var det jo klart for sent:p

Bestevenninna mi klare seg og uten noen ting, hun skulle klare det siden jeg hadde klart det ( og jeg er kjent som en pingle:p)
Jeg har også fått mine uten smertelindring ! Første gangen ville jeg det på slutten, men da var jeg jo kommet så langt at det ikke var no vits lenger ;) Med andremann gikk det helt fint uten :) Håper det går like greit denne gangen også :)

Skal så definitivt aldri i verden noen gang, ikke sjanse i havet, ta med meg svigermor på fødsel!

Fy søren.. de to damene der altså!!! Kjenner jeg blir skikkelig irritert!!

oii.. det er tøft gjort altså!! Er jo ingen av de jeg har sett på tv'n som har klart det =P
Det som gjorde at jeg bestemte meg for bedøvelse!! Har ikke lest noe om det altså, så mye mulig jeg ombestemmer meg igjen =P
det gikk veldig fint uten altså:) andre fødsel gikk fort og kjempe fint, satster på å klare meg uten noe denne gangen og:) de fleste i min omgangskrets har fødd uten medikamenter:)

Å herlighet!! Begynner å sloss!!! Hvem holder på slik!! Stakars dame som akkuratt har fødd og då starter helvete etterpå...

Back
Topp