Fødeavdelingen 21/3

Mar11jun13jan15

Glad i forumet
Shit, er det bare meg som blir irritert på kvinnfolka som er der i dag?! Hehe :p

Jaaaa......herregud for noen kjerringer. Har god tålmodighet disse jordmødrene :P

Jeg ser det nå, hallo, for ei , stakkars jordmødre ! Kjenner jeg blir irritert av å se på

Snakk om å latterliggjøre seg selv! Blir irriter av å se på, at det går ann å oppføre seg sånn..

Hva gjorde de??? :P

Og ble det vist noe om hun unge i går som fikk baby med tarmene utenfor magen?

Hva gjorde de??? :p

Og ble det vist noe om hun unge i går som fikk baby med tarmene utenfor magen?

Hun ene damen hadde dibetes (ikke bra), ei på 40, sur og grinåt, ble flyttet noen ganger fra rom til rom, og tok med seg putene fra hvert rom videre, å da var det vell ei jordmor som komenterte at dem måtte ha nye puter der hun hadde være før. Da ble hun suuuuur (gravide damen), og suttra over at det var bare putene som betydde nå osv..
Åsså trodde dem at hun hadd reist hjem, så hun fikk ikke maten hun skulle ha, da ble hun sur for det og.. Men men.. Hehe :p
Og hun andre bare hylte og hylte, og bare MÅTTE ha epidural, huff.. Hehe :D
Nei, tror ikke dem viste noe m hun andre, var på kjøkkenet ein stund :)

Hun ene damen hadde dibetes (ikke bra), ei på 40, sur og grinåt, ble flyttet noen ganger fra rom til rom, og tok med seg putene fra hvert rom videre, å da var det vell ei jordmor som komenterte at dem måtte ha nye puter der hun hadde være før. Da ble hun suuuuur (gravide damen), og suttra over at det var bare putene som betydde nå osv..
Åsså trodde dem at hun hadd reist hjem, så hun fikk ikke maten hun skulle ha, da ble hun sur for det og.. Men men.. Hehe :p
Og hun andre bare hylte og hylte, og bare MÅTTE ha epidural, huff.. Hehe :D
Nei, tror ikke dem viste noe m hun andre, var på kjøkkenet ein stund :)

Herregud jeg må begynne å se på dette her skjønner jeg. Det er bare så masse dritt på tv så her er det rett på netflix istedenfor.
Så på alle sånne fødeprogrammer med førstemann,men har kun sett 2 min av én episode denne gangen.

Ble ikke vist noe om ei som fikk baby med tarmene utenfor magen. Men jeg hadde nok blitt litt irritert sjøl, hvis maten min og hadde vært en time forsinket. Men guuuuud så sur hu var da. Var ikke noe positivt for den dama i det hele tatt. Og hu andre skreik, og da mener jeg SREIK skikkelig, og ville ha babyen, ville ikke ha fler unger. Klarte ikke å føde....og da hadde hu 3-4cm åpning....Men syns nå heller ikke at mora støttet så veldig el da...bare sto ved siden av og ba henne om å ikke skrike, ikke kjefte på andre, ikke ditt og ikke datt. Og BF stakkar visste bare ikke hva han skulle gjøre, var helt blank han. Så fikk nesten mer vondt av han.

Back
Topp