fødeansikt

rachelmor

Forumet er livet
noen her som har fått det berømte fødeansiktet,?
, det har eg fått[:-] ser litt hovent ut, og har vore slik de siste ukene, bare blitt litt verre[8|] men men,, det går no vekk med en gang gutten min kommer,,,, gjorde nå det sist :)[:)]

jaaaaa[:@][:'(] føler meg helt oppblåst i ansiktet! dobbelt haka har meldt sin annkomst[:@] men har ikke vann i kroppen da..

eg e ikkje hoven og heller ikkje vann[:D]

d like me[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Svartengel

[:-][:-][:-][:-]  Ja eg har fått større nase og dobbelhake.

Ja, nesa mi er blitt enorm. He he...[:D] Og jeg har ikke noe vann i kroppen ellers.

ORIGINAL: caroaj

Ja, nesa mi er blitt enorm. He he...[:D] Og jeg har ikke noe vann i kroppen ellers.

Ikkje vatn her heller. Sa det til samboeren men han såg det ikkje[:-][:-]

dobbelt haka er værst[:@][:@] huff

Jeg har fått mye bredere nese, og så er jeg mer hoven i kinnene og under øynene. En liten dobbelhake har jeg hatt en stund, så den regner jeg ikke med. Den siste tiden i svangerskapet er det mest vanlig å legge på seg, så jeg tar ikke den som ett fødeansikttegn :)

Men har fått masse kommentarer på fødeansikt ja. Sukk.. Hehehe!

ORIGINAL: Trone

Jeg har fått mye bredere nese, og så er jeg mer hoven i kinnene og under øynene. En liten dobbelhake har jeg hatt en stund, så den regner jeg ikke med. Den siste tiden i svangerskapet er det mest vanlig å legge på seg, så jeg tar ikke den som ett fødeansikttegn :)

Men har fått masse kommentarer på fødeansikt ja. Sukk.. Hehehe!

Jepp, men ana ikkje om resten er blitt det.

Bortevekk
[:)]

Ja er det noko forskjell?? Ikkje qoute, bildene fjernes snart...

Må sei eg ikkje har lagt på meg noko som helst i jula. Kun 2,5kg frå i haust og fram til jul.

Haha, ja her og. Bredere nese og større lepper og litt dobbelthake. Kommet ila jula. Så vet ikke om jeg skal skylde på vann eller for mye julemat [8D]

E d isje sånne gravid-fjes dokk har fått, bare?

Fødetryne, så me kalle det her, har eg lert at e sånn sjikkelikt bobletryne så komme rett før fødsel.....har sitt det sjøl någen få ganger på et par mammaer.....i gronnen litt løje å se :-)

For min del trur jeg det er vannet, men folk kjenner meg nesten ikke igjen[8|]

Så ser det ut som jeg har tatt en hollywood og sprøyta inn silikon i leppene mine. Jeg kan slå noen med neger lepper når som helst[8D] (Og nei er ikke ment rasistisk overhode, bare konstanterer fakta[:)])

Tre-struktur Utskriftsvennlig versjon
Alle Forum >> [Termin- og barselklubber] >> 2010 >> Februar 2010 >> fødeansikt Side: [1]
Logg inn
ORIGINAL: Snickers

E d isje sånne gravid-fjes dokk har fått, bare?

Fødetryne, så me kalle det her, har eg lert at e sånn sjikkelikt bobletryne så komme rett før fødsel.....har sitt det sjøl någen få ganger på et par mammaer.....i gronnen litt løje å se :-)

ja det er vell kanskje det:) hehe[:D]

Er det det eg har fått?!?! [:D][:D] trudde eg hadde antydninga til vatn i kroppen eller noke!;P kvifor vokser det??

nasa er ei stund sia vokste:P Fekk beskjed om at det var guttetegn:P
posane under auga er verre enn aldri før (og eg har ALLTID hatt poser under auga,- sia eg var lita)
og dobbelthake.. vel.. ;P den har no alltid vert der, uten å passe heilt inn :( ;P

Dobbelthake (trippel?) og generelt rundere ansikt, hvis jeg kan kalle det det [:)] Har en del vann også da, i fingre, tær, ja overalt! Øsj, ser på bilder fra jula og grøsser når jeg ser den haka. Blir en solid runde i photoshop før de skal ut på fb og inn i album tror jeg [8D]

Back
Topp