Føde uten smertelindring

ORIGINAL: Hot*Mama

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

jeg fikk litt lystgass noe annet rakk jeg ikke !

men er det ett mål å føde uten smertelindring ? må jo føle ett nederlag viss man må ha smertelindring da.

ingen fødsler er like, noen har mer vondt enn andre ! syns vi skal være stolte over å ha født uansett om det er med eller uten smertelindring jeg ! [:D]

VELDIG enig!

helt enig!!

ORIGINAL: Bdancer

ORIGINAL: *SmulenOgSkalken*

Noen gang gått og hatt vondt i hodet, ikke tatt smertestillende og fått skryt av det?
Er så latterlig at det skal være så svært å føde uten [:'(]

så lenge man har en ukomplisert fødsel så synes jeg de som føder uten smertelindring er kjempeflinke! med en gang man setter epidural går det over i risikofødsel. lystgass blir man jo ruset på og ikke seg selv...er det noe alright når en skal oppleve å få et barn? [8|]

rusen man får av lystgass varer ikke akkurat lenge da.. den går over like fort som den kom.. og jeg sugde hardt i lystgass maska mi,og jeg var meg selv på tross av det.. merket ikke noe til "rusen"..

Jeg fødte uten, og er ikke stolt av det.. Tvert imot synes jeg det var noe stort tull jeg hadde satt meg fore. Ble klippet og han ble tatt med tang, alt uten bedøvelse. Herlig. Så når jeg nå er ferdig med å være urkvinne vil jeg ha all smertelindring jeg kan få ved en evt neste fødsel.. [;)]

Back
Topp