Føde til termin?

Nr 1 ble født 2 dager over termin og nr 2 kom 4 dager over termin:) så regner med jeg går over denne gangen også..

Begge mine har kommet i uke 38. Begge med ks, et haste ks og et planlagt.

1 mann kom 3 uker før, 2 mann 2 uker før og 3 mann 1 uke før. Spennende og se om denne kommer på Termin da:)

Med første gikk vannet 5 dager over termin. Men ingenting skjedde, så ble satt igang 7 dager over termin.

Lillebror kom av seg selv dagen før termin

Min første kom på termindagen. Andre kom 11 dager over termin. Det var psykisk hardt å gå så lenge over, men denne gangen er jeg mer forberedt på at det kan gå langt over termin :)

Vannet gikk 2 dager etter termin, men gikk ytterligere 2 døgn før han kom ut.

Jeg fødte 10 dager på overtid. Så kan vel innstille meg på evt litt overtid denne gangen ogsåxsmile2

Førstemann kom 10 dager over termin, andremann 1 dag over ;)

Fødte tiende dagen over ultermin sist ( det begynte av seg selv, men hadde plan om å settes i gang denne dagen) så jeg regner med å gå over termin men håper babyen kommer nærmere termin....

Begge mine ble født 40+3 i følge menstermin :) Men i følge UL termin kom de 40+3 og 40+4.

Legene jeg har hatt har brukt 40+2 som utregning. Hadde vært morsomt om jeg bodde et sted der de brukte 40+3, da hadde de jo kommer akkurat på termin :) Tror ikke denne komme til å være mindre presis enn sine søsken ;)

Min sønn kom 8 dager før termin, med planlagt ks:) hadde det ikke vært planlagt ks er jeg sikker på jeg hadde gått langt over termin:)

Back
Topp