Føde/termin

~Milla~

Forumet er livet
VIP
Jeg tenkte på noe... Alle vi har jo stort sett termin i april og holder derfor til i dette forumet... men det er jo sikkert flere av oss som føder i både mars og mai! Da er det jo forum for den måneden man føder i! Men jeg vil være med dere fortsatt jeg da... Skal vi havne litt her og der etter fødselen da?? [:(]
 
Nå nei... Kommer ikke til å være noen andre steder enn på født i april..
UANSETT når jeg føder, så kommer jeg til å være der.. Kommer ikke til å skille meg fra dere[:)]
Vi hører jo sammen... [;)]
 
Har også tenkt på det! Det er vel det triste fakta at det blir en slags "oppløsning" i denne gruppa. Uansett hva vi tenker og mener nå vil jeg tro at vi etterhvert finner oss til rette i ulike "født i .....".
Ikke for å virke negativ, men jeg tror nok at det skjer [&:]
 
Kommer til å holde meg til født i april uansett når jeg føder[:)][:)]
Etter mens termin så skal jeg ha 25 mars, men ul 10 april, så er i grunnen litt spent.....
 
Jeg skal jammen meg troppe opp i født i april jeg også! hehe... Er jo da det er meningen at jeg skal føde[:D] Så uansett om han kommer i mars eller mai skal jeg holde meg der![:D]
 
Jeg vil og være sammen med dere! Blir jo rart å ha vært sammen med dere så lenge, også skal jeg plutselig liksom være sammen med noen andre?[:(][&:] neeeiii...!!!
 
*GRUPPEKLEM!!!!!*[:D]
 
kommr til å holde meg til april jeg. har mens termin i mars men det er her jeg hører hjemme[;)]
 
ORIGINAL: MiaC

Jeg vil og være sammen med dere! Blir jo rart å ha vært sammen med dere så lenge, også skal jeg plutselig liksom være sammen med noen andre?[:(][&:] neeeiii...!!!

*GRUPPEKLEM!!!!!*[:D]

signerer!!
 
HAr også tenkt på det jeg...har jo menstermin den 25 april og ultermin den 28...vil jo ikke forlate dere jenter...dere holder jo humøret mitt oppe og får dagene mine til å gå[:D] Får krysse fingre og tær og alt annet som kan krysses på at vi alle blir her[:D][:D][:D]
 
April er en veldig fin mnd, så jeg kommer til å holde meg her hos dere uannsett. Sambo tror jeg føder rundt 26mars, jeg tror jeg føder rundt 6 april. Så vi får se hvem som er næmest. Er redd sambo vil bli skuffet[:D]
Har termin 4.april
 
TW: Gleder meg til vi kan følge med deg jeg[:)]
 
Back
Topp