Føde plass, har du planer?

Og førstgangsfødende blir også overført til barselhotellet. Det er sykepleiere og jordmødre ttilgjengelig. Man kan ringe etter de, men de kommer også innom og sjekker om alt er ok.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Noen som forresten vet om det er normalt å bli flyttet til barselhotellet etter fødsel når en er førstegangsfødende? Visste ikke om de gjerne ønsker ekstra oppfølging av de som har fått barn for første gang med tanke på amming ol? :)

Jeg fødte på tun a på ahus sist, og ble overflyttet til barselhotellet etter 4 timer. Deilig med eget lite "hotellrom" der bf også kunne være hele tiden. Ringte på om jeg trengte hjelp eller lurte på noe. :)

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app

Dersom det er en normal fødsel og mor og barn er frisk blir det vel barselhotell dersom det fins. Min første ble født i Trondheim og der var barselhotellet nesten som et vanlig hotell. Veldig stille og rolig, jeg, min mann og mini lå i dobbelsenga og koste oss og kunne bare ringe for å få hjelp :-) Luksus :-)
Der vi bor nå er barselhotellet bare rett borti gangen fra barsel, så det er ikke den store forskjellen...

Sent from my iPhone using BV Forum

Gjøvik igjen:) kjenner de fleste "gamle" der og trives godt. Siden sist har de måtte slå seg sammen med gyn. Når vi var der forrige sommer holdt de på med oppussing.

Hvilke sykehus har barselhotell i oslo? Det er vel bare ullevål eller?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg går for vanlig Ullevåll som sist.
Hadde lyst på ABC sist, men var for "sent ute"..
Er veldig glad for at det ble vanlig Ullevåll for jeg tryglet om epidural etterhvert..
Pga jeg mistet vannvittig mye blod så fikk jeg ikke komme på barselhotellet første natta heller, måtte passes på :(

Blir nok Riksen som sist gang her. Det var keisersnitt sist pga egen sykdom, så det blir nok denne gangen også.

Har ikke så mye valg ang fødested her da og det er egentlig helt greit. Har vært gjennom 4 greie fødsler, men synes det er trygt å være på sykehuset. Har heldigvis greid meg med minimalt med smertestillende. Kun lystgass, varm rispose og akupunktur. Håper på det denne gangen også :-)

Dette er min fjerde fødsel og har hatt minimalt med smertestillende... Akupunktur og lystgass... Håper virkelig at det går sånn denne gang ig selv om det er vondt

Og førstgangsfødende blir også overført til barselhotellet. Det er sykepleiere og jordmødre ttilgjengelig. Man kan ringe etter de, men de kommer også innom og sjekker om alt er ok.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Hvordan er det å reise hjen rett etter fødsel?

Reiste raskt hjem med minsten min og... Men satt og tenkte meg om litt om det ikke er bedre å benytte de dagene uten 3 søsken hjemme hehe

Back
Topp