Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ålesund har ikke lystgassJeg skal på sykehus og jeg skal ha drugs.. simple as that!
Herrefred.. uten lystgass og epidural sist gang vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Hadde en usedvanlig lang fødsel da, som tilslutt endte med KS.
Nå har de fjernet lystgass på sykehuset jeg skal føde og jeg kjenner at det stresser meg![]()
Jeg fødte på ahus føde b. Vi ble flyttet over på barsel 5 timer etter fødsel, men kunne ringe på klokka for å få hjelp av barnepleier til amming, stell og spørsmål. Er mer rolig og behagelig på barsel enn på frks OBS posten hvor man ofte kan havne på flermannsrom. Som førstegangs så trengte jeg ikke å få med meg andres plager med frks amming eller at de sleit etter fødsel.Noen som forresten vet om det er normalt å bli flyttet til barselhotellet etter fødsel når en er førstegangsfødende? Visste ikke om de gjerne ønsker ekstra oppfølging av de som har fått barn for første gang med tanke på amming ol?![]()