Føde på Storken eller føde/barsel i Bergen?

Angelise

Elsker forumet
Noen som har født i Bergen før på Storken?
Vil du evt dele ditt inntrykk av det?

Lurer litt på hvor man blir plassert om det er fullt på Storken eller fullt på føde/barsel...

Jeg fødte på føden i juli 2010, jeg hadde så langvarig fødsel og høyt blodtrykk at jeg ikke fikk noe valg. men veldig greit å kunne få epidural:)

vet ikke hvor mange det er plass til der, så om det blir fult så vet jeg ikke. Men begge avdelingene er jo i samme bygget, så de prioriterer sikkert de som trenger epidural og slikt på føden da eventuelt.

Jeg har født på storken to ganger, og veldig god opplevelse begge gangene. Veldig dyktige jordmødre og behagelig atmosfære. Om fødselen ikke går som planlagt og du vil trenge smertelindring vil du kunne overføres til føden

Bestemt oss for å prøve Storken, vil benytte oss av tilbudet jordmor hjem her i Bergen så langt formen min tilsier det :)

Bestemt oss for å prøve Storken, vil benytte oss av tilbudet jordmor hjem her i Bergen så langt formen min tilsier det :)
Sparer vell noen tusen på det?

Sparer vell noen tusen på det?
3500kr sparer en på det,men kostnaden sykehuset har på en normal fødsel er høyere enn de kr.6000(helfo tilbake betaler 2500 derfor 3500).

Hva mener dere med spare noen tusen? Koster det penger å føde i Bergen eller?? :wideyed:

Back
Topp