Føde på KK

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Flere her som skal føde på KK? :)

Vi kan velge mellom KK og voss, men det blir nok voss på oss :) men må være kommet over uke 36 før vi får reise til voss, og lillegutt i magen må ligge med hode ned for å få lov å reise til voss!

Last edited:
Voss blir så langt unna for oss :) men hørt masse bra om Voss :)

Blir kk her også. Merker jeg kvir meg litt angående sommer stengt og mangel på jordmødre. Har termin i starten av august, og det er jo midt i fellesferien.

Vi bor midt i mellom KK og voss, fødte første på voss og var så fornøyde, så me reiser dit denne gangen også :)
Men skjønner at det e litt langt å kjøre om en bor i Bergen.

Blir kk her også. Merker jeg kvir meg litt angående sommer stengt og mangel på jordmødre. Har termin i starten av august, og det er jo midt i fellesferien.
Tenker på det jeg også! Men krysser fingrene for og håper på en like god opplevelse på KK denne gangen som første gang :)

Skulle helst født på Voss eller Stord, men blir KK.. Blir nok satt i gang ved termin, så da har jeg ikke noe valg.. Håper hun kommer før, slik at jeg slipper det.. Sist gikk det 2 minutter fra 4 til 10 cm, og bekkenet tålte ikke styrtfødselen..

KK her også ☺️ selv om jeg kan velge stord også.

KK her også Velger å tenke at selv med alle skriveriene og ytringene i media, så må det drives forsvarlig likevel. Født der to ganger før, midt i fødeboomen. En gang fornøyd meg barsel men ikke fødselen, og en gang fornøyd med fødselen men ikke barseloppholdet.

Back
Topp