føde på fredrikstad??

maylin82

Andre møte med forumet
*Er det noen her som skal føde på fredrikstad rundt den 23 mai 2006??
Jeg skal på ultralyd der den 19 desember?? noen fler som skal dit da?

Hei på deg
Jeg skal også føde i Fredrikstad og har termin23 mai.
Skal på UL 18 desember tidlig på morgenen.
Kanskje vi ses [:)]

Jeg skal også til fredrikstad.[:)]Har foreløpig termin 21 Mai, men jeg har en følelse av at den blir endret litt etter ultralyd.

Er i fra Ås,tilhører fredrikstad sykehus.. kan jo hende vi ses da,jeg har time 12.30..kan jo være masse forsinkelser,det vet man jo aldri...

Jeg er ganske sikker på termin datoen min men har en liten følelse at den blir forandret..

Hei og hopp!
Var på ultralyd i dag[:)] Min termin ble flyttet fra 21 til 28 Mai, så det virker som vi kan få babyene våre ganske likt allikevel[:)]

hva het jordmoren som du hadde på ultralyden? jeg hadde ei som het Liv Østereng eller noe.kjempe koslig dame.. får håpe vi føder likt og da-.det hadde vært litt artig :)

hmm, jeg husker ikke helt hva min hette, tror det var Astrid, ho var lita og tynn, med kort lyst hår, men jeg syns ho virket litt sur. Ho sa liksom bare akkurat det ho trengte å si, virket som ho hadde litt dårlig tid...typisk meg å møte folk på dårlig dager...

Hei, jeg er fra sarpsborg, men skal føde i fredrikstad. Har termin 15.mai, men man vet jo aldri om den kommer før eller etter.[:)]

Back
Topp