Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei alle sammen.
Bor selv i Askim, men skal føde på Ahus. Har menstermin 24.12.05 og hadde vært kos å pratet med noen som har termin i nov/des/jan som også skal føde på ahus.
hei.. lurer bare på om du har født på Ahus før?? For fødeavdelingen der er ikke bra synes jeg. Der er det regne fabrikken. kom-fød-ut. Har hatt praksis der. Sure folk. Venninna mi var skikkelig misfornøyd.... men man kan jo væ're heldig da...... Er vel noen hyggelige jordmødre der.
Hei Trine82.
Jeg fødte sønnen min på Ahus og jeg syntes det var flott der. Det er derfor jeg vil føde der igjen. Jeg hadde ingen problemer. Kanskje det var mange på føden da hu fødet??
Ja det pleier ofte å være mange der. De dekker over et stort område. Hun var misfornøyd over hvordan pappaen ble behandlet, han fikk ikke være der utenom visittiden. Også er det jo trist og slitt der da. Men noen av sykepleierne var visst veldig hyggelige, mens andre ikke var det. men slik er det vel overalt. Har du hatt en positiv opplevelse der er det jo greit å føde der igjen. Kanskje bedre enn sykehuset i fr.stad?? hehe