Føde ... nå?

Careone

Elsker forumet
Januarlykke 2019
Desemberskattene 2024
Jeg, som sikkert nesten alle her inne, syntes tiden går veldig sakte nå. Vil bare bli ferdig med kvalmen og få stor mage, og få bebien i armene mine.

Litt artig spm kjæresten stilte meg i går. Om du kunne hoppet over alle mnd nå og bare født, ville du gjort det?

Jeg hadde forresten ikke spolt frem tiden, selvom det frister. Vil jo ikke gå glipp av alle de små høydepunktene, ultralyd, se magen vokse, se om det blir jente/gutt ect.

Selvom det som sagt frister.... :P

Nei det ville jeg definitvt ikke.
Jeg må ha den slitsomme perioden på slutten for å bli motivert.

også gleder jeg meg noe enormt til dult og spark i magen denne gangen :happy7

Nei absolutt ikke! :)
Vil ha med meg hele svangerskapet!

Det skal lages en baby, men det skal også lages en mor.:)

Gleder meg til alt i graviditeten. Skal nyte alle øyeblikk.:) dette blir mitt andre barn.:)

Har ingen problemer med å skulle hoppe over denne delen. Eventuelt fått 1 mnd på slutten. Men eg er så dårleg og hormonell i graviditeten, at eg er utslitt når bebisen endelig kjem ut, så skulle gjerne sluppet det.

Har ingen problemer med å skulle hoppe over denne delen. Eventuelt fått 1 mnd på slutten. Men eg er så dårleg og hormonell i graviditeten, at eg er utslitt når bebisen endelig kjem ut, så skulle gjerne sluppet det.

Hehe, jeg er til dels enig :) Skulle gjerne hoppet over denne delen hvor jeg er så kvalm, hår og hud er ustyrlig og jeg ikke får i meg noe mat omtrent..

Jeg har aldri før vært gravid og det er mulig dette blir den eneste gangen jeg får være det. Jeg gleder meg til hver eneste milepæl, til å kjenne liv, til hormoner, ekstra kilo, vaggende gange og alt annet som følger med. Jeg kommer til å klage, få vondter og bli lei. Men jeg skal samtidig nyte hver dag :Heartbigred

Jeg kunne mer enn gjerne hoppet noen uker frem i tid, pga kvalme og oppkast. Men ellers vil jeg ha med meg hver eneste dag ❤️

Ja takk:P Kunne godt bare kommet:P

Har gått gjennom et svangerskap før, og vet hvordan det er. Fantastisk ja...men denne gangen er formen elendig. Så om jeg kunne sluppet hadde jeg takket ja til fødsel nå.
Fødselen er det mest magiske uansett.
Sparkene og bevegelsene er jo herlige, men den forbanna kvalmen ...bahhh!!:P

Jeg ville ikke hoppet over alle mnd nei. vil ha med meg ul og de første sparkene til babyen, dessuten ville jeg ikke vært klar nå :p

Glatt. Kunne hoppet fram til permisjonsstart og tatt de siste 3 ukene :P Jeg synes også at både ultralyd og spark og båndknyttingen til fosteret er fantastisk, men jeg er bare udugelig gravid. Sist kastet jeg opp helt til den dagen snuppa kom, og det ser ikke ut som det blir noe annerledes denne gangen. Been There, done that, jeg vil bare ha babyen jeg!!

Jaaaaaa!!! :) Liker ikke gå gravid, og kunne glatt ha hoppet frem til fødselen, og babytiden <3 Gleder meg sååå til og holde lille nurket for første gang, trille tur, amme osv. Det er jo stas og gå gravid sånn sett, men har så masse plager at jeg ser bare frem mot november.

Kunne tenkt meg å hoppa fram en mnd eller to akkurat nå som formen er som den er... Også synes jeg at siste mnd av svangerskapet er så slitsom! Alle bevegelser er tung og vond! Liker best graviditeten fra 4-7 mnd :)
Men man må vel bare slite seg gjennom hele svangerskapet. Det er verdt det når vi holder babyen i armene :)

Kunne nok fint hoppet fra 0-12 uker ja.. resten vil jeg ha med meg :)

Kunne glatt hoppet frem til slutten ja! Er ikke glad i å gå gravid, men fødselen er topp! Wierd but true!

Nei, vil oppleve et helt svangerskap først :) Og så er det jo så mye som skal handles og ordnes, vil kose meg med det.

Back
Topp