Føde med hemorider

Pocha

Forelsket i forumet
Noen som vet noe om det? Man skal jo ikke presse når man er på do hvis en har hemorider, men under en fødsel blir det jo presset en del...

Ei jeg jobber med sa at hun fikk så mye hemorider etter siste fødselen at de nesten viste når hun sto. Vet ikke hvor mye hun overdrev men... Nå 12 år etter har hun fortsatt hemorider, men hadde ikke prøvd kremer ol.

Jeg har lyst til å gå på apoteket og få kremer og piller og alt jeg kan for å bli kvitt det før mini i magen kommer, men så leste jeg ei som skrev her inne at vi ikke kom til å bli kvitt de før etter fødsel.

det var en tråd om det tideligere, da var det ei som hadde spurt jordmor, hun hadde vel fått beskjed om at det ikke gjørde fødselen vondere, men en kunne kanskje få vondt etter.. tror også det var noe om at nå presset babyen på alt så de ville nok ikke gå bort før etter fødsel...

personlig erfaring har jeg ikke å komme med..

Du kan jo alltids kjøpe kremer nå uansett. Er vel ikke alle gravide kan bruke, men det kan du jo forhøre deg om på apoteket.
Kan jo dempe litt - lette smerte, kløe osv...

har nettopp føde skjøl me hemorider, går fint d :) merke ikke noe te di akuratt da, men etterpå e d ganske så vondt, så få me deg resept fra sjukehuset på salve å stikkpiller :) så går di vekk etter noen dager :) kan å sette deg litt i grønnsåpevann har hjelpt på meg :)

snike fra mars her... prøvde med kremer lenge før fødselen her,men ingenting fungerte... tenkte at d va jo litt flaut med d under fødselen (men lærte meg jo d at eg va ikkje den eineste i verden som hadde d som gravid liksom).. Merket litt te d någen dager itte fødsel.. Nå e tullå 12 dager å nesten alt har gått vekk av seg sjøl.... Når trykket fra babyen forsvant forsant di åg,har ikkje brukt någen kremer eller någe itte fødselen... Håpe du ikkje får någe varige plager av d... Men husk å ikkje frys i baken når du har d... Hadde teppe i setet på bilen eg for skinnet blei så kaldt i vinter.. Pakk om baken[:D][:D]

Jeg gruer meg bare mer nå etter å ha lest at det blir verre/vondere etterpå. Jeg har kjøpt en krem og skal bruke den frem til fødsel. Det skader ikke å prøve. Hjelper det ikke så hjelper det ikke...

jeg fødte med to utvendige hemoroider. gjorde meg ingenting. merka ikke noe til dem i det heletatt, men etter fødselen derimot var det litt verre. det var ubehagelig å sette seg og det gikk litt utover gangen min, men jeg fikk salve for det på sykehuset som var veldig effektiv, fortsatte med den når jeg kom hjem, og er bra nå [:)]

Back
Topp